SG.hu
Piacvezetővé vált a Fujitsu Siemens
A Fujitsu Siemens Computers Kft. a 2006-os naptári év első félévében elért nagymértékű növekedésének köszönhetően a harmadik negyedévre átvette a magyar számítástechnikai piac vezető pozícióját és az összesített eredmények tekintetében az év első kilenc hónapját tekintve is az első helyen végzett.
Poros Gábor, Európa első számú számítógép gyártó és informatikai megoldás-szállító vállalata, a Fujitsu Siemens Computers magyarországi leányvállalatának ügyvezető igazgatója elmondta: "Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a megalapításunk óta eltelt hét év mindegyikében kivétel nélkül kétszámjegyű növekedést elérve a rendkívül igényes, ugyanakkor árérzékeny magyar piacon jutottunk erre az eredményre".
A cég saját közleménye szerint 2006 első háromnegyed évében összesen több mint 81 százalékkal több számítástechnikai eszközt értékesített a hazai piacon, mint a megelőző év azonos időszakában, értékesítési árbevétele pedig 50 százalékkal haladta meg azt. A cégre jellemző rendkívüli növekedés a harmadik negyedévben, valamennyi termékszegmenst figyelembe véve elért 20,8 százalékos részesedéssel a piacvezetői pozíció megszerzését eredményezte az Intel-alapú IT-berendezések hazai piacán. Ezzel az eredménnyel az első háromnegyed év összesített eladásai 16,8 százalékos piaci részesedést mutatnak, ami erre az időszakra is az első helyre sorolja a vállalatot. A Fujitsu Siemens Computers Kft. valamennyi termékcsoportban - és legnagyobb arányban a noteszgépek területén - fokozta értékesítését az előző év hasonló időszakához képest.
Az anyavállalat a 2006. pénzügyi év első félévben a piacot általánosságban sújtó keresleti stagnálás ellenére megőrizte piaci pozícióit, sőt a vállalat történetében először lépte át a 3 milliárd eurós árbevételi küszöböt. Értékesítési árbevétele 3,1 milliárd euró volt, ami 8 százalékkal haladja meg a korábbi perióduséét.
Poros Gábor az eredmények, és a jövőbeli tervek kapcsán elmondta, hogy a magyarországi leányvállalat további fejlődéséhez a dolgozói létszámnövekedés is hozzájárul. 2006 novemberéig a vállalat létszáma mintegy 35 százalékkal bővült, több területre újabb szakemberek érkeztek a szolgáltatási színvonal növelése érdekében. Hozzátette, hogy a 2007 áprilisáig tartó pénzügyi évben a Fujitsu Siemens Computers növekedési motorját a vállalat négy fő stratégiai pillére: az adatközponti infrastruktúrák- és szolgáltatások, a felhasználói mobilitást biztosító rendszerek, valamint a digitális otthon alkotják. Felhasználói célpiacok tekintetében pedig a kis- és középvállalati szegmensben számít a legdinamikusabb növekedésre.
Poros Gábor, Európa első számú számítógép gyártó és informatikai megoldás-szállító vállalata, a Fujitsu Siemens Computers magyarországi leányvállalatának ügyvezető igazgatója elmondta: "Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a megalapításunk óta eltelt hét év mindegyikében kivétel nélkül kétszámjegyű növekedést elérve a rendkívül igényes, ugyanakkor árérzékeny magyar piacon jutottunk erre az eredményre".
A cég saját közleménye szerint 2006 első háromnegyed évében összesen több mint 81 százalékkal több számítástechnikai eszközt értékesített a hazai piacon, mint a megelőző év azonos időszakában, értékesítési árbevétele pedig 50 százalékkal haladta meg azt. A cégre jellemző rendkívüli növekedés a harmadik negyedévben, valamennyi termékszegmenst figyelembe véve elért 20,8 százalékos részesedéssel a piacvezetői pozíció megszerzését eredményezte az Intel-alapú IT-berendezések hazai piacán. Ezzel az eredménnyel az első háromnegyed év összesített eladásai 16,8 százalékos piaci részesedést mutatnak, ami erre az időszakra is az első helyre sorolja a vállalatot. A Fujitsu Siemens Computers Kft. valamennyi termékcsoportban - és legnagyobb arányban a noteszgépek területén - fokozta értékesítését az előző év hasonló időszakához képest.
Az anyavállalat a 2006. pénzügyi év első félévben a piacot általánosságban sújtó keresleti stagnálás ellenére megőrizte piaci pozícióit, sőt a vállalat történetében először lépte át a 3 milliárd eurós árbevételi küszöböt. Értékesítési árbevétele 3,1 milliárd euró volt, ami 8 százalékkal haladja meg a korábbi perióduséét.
Poros Gábor az eredmények, és a jövőbeli tervek kapcsán elmondta, hogy a magyarországi leányvállalat további fejlődéséhez a dolgozói létszámnövekedés is hozzájárul. 2006 novemberéig a vállalat létszáma mintegy 35 százalékkal bővült, több területre újabb szakemberek érkeztek a szolgáltatási színvonal növelése érdekében. Hozzátette, hogy a 2007 áprilisáig tartó pénzügyi évben a Fujitsu Siemens Computers növekedési motorját a vállalat négy fő stratégiai pillére: az adatközponti infrastruktúrák- és szolgáltatások, a felhasználói mobilitást biztosító rendszerek, valamint a digitális otthon alkotják. Felhasználói célpiacok tekintetében pedig a kis- és középvállalati szegmensben számít a legdinamikusabb növekedésre.