SG.hu

Az Arcus felvásárolta az Arcaniant

Az Arcus Interactive Group többségi tulajdont vásárolt az Arcanian Consulting keresőmarketing cégben.

Magyarország legnagyobb független interaktív ügynöksége, az Arcus Interactive Group megvásárolta a hazai piacvezető keresőmarketing-ügynökség, az Arcanian Consulting többségi tulajdonrészét. A Mirai Interactive és a red-stars által egy éve alapított Arcus Group most a web 2.0 lehetőségeivel rohamosan bővülő interaktív piac húzóágazata, a keresőmarketing specialistájával bővült. Az egy év alatt árbevételét ötszörösére növelő, így idén várhatóan már 100 millió forint feletti forgalmat bonyolító Arcanian az első, és máig egyetlen kizárólag keresőmarketinggel foglalkozó ügynökség Magyarországon. A tranzakció értéke nem nyilvános.

Az Arcus Interactive Group a keresőmarketing-kompetencia bevonása mellett Arcus Tech néven interaktív technológiára specializálódott üzletágát is létrehozta, az interaktív marketing terület gyors növekedésével párhuzamosan munkatársainak számát 2006 második félévében megnövelte.

A web 2.0 előretörését évekkel megelőzve az Arcanian Consulting az első hazai cég volt, amely fő tevékenységként, ügynökségi keretek között nyújtott integrált keresőmarketing szolgáltatásokat. Mára az évente megduplázódó teljes keresőmarketing-forgalom közel 20%-át az abszolút hazai piacvezető Arcanian bonyolítja ügyfelei számára. Idén év végére tavalyi eredményeinek közel ötszörösét, 100 millió forint feletti forgalmat prognosztizál a cég. Az Arcanian többek között a hazánkban jelen lévő két legnagyobb hirdetési rendszer, a Google és az ETARGET szolgáltatásait értékesíti.

"A teljes, 4-500 millió forint közötti hazai összköltés közel egyötödét kezeljük, mintegy 40 kereső-kampányunk fut párhuzamosan." - mondta Fazakas László, az Arcanian Consulting vezetője. "Az Arcus Csoport tagjaként ezentúl még dinamikusabban tudjuk majd kiszolgálni az évente többszörösére növekvő keresőpiacot." - tette hozzá a Google Adwords Professional minősítésű kereső-specialista.

"Azzal, hogy a piacvezető keresőcég az Arcus Csoport tagjává vált, meglévő és leendő ügyfeleink jelentős versenyelőnyhöz jutnak. - nyilatkozta Szilágyi Péter, az Arcus Interactive Group Zrt. vezérigazgatója. "A közép-kelet európai régióban egyedülálló módon mostantól a keresőmarketinget is professzionális szinten magában foglaló, integrált interaktív marketing-kommunikációs megoldásokat nyújtunk számukra."

"Az Arcanian Consulting stratégiai partnerünk, szakértelmüket többször bizonyították felénk, és ügyfeleink felé. Mivel kiszolgálja mind az ügynökségi, mind a kis-, közép- és nagyvállalati hirdetőket, képviselőikkel folyamatos szakmai konzultációt folytatunk, közös platformot alkotva a keresőhirdetési piac növeléséért." - nyilatkozta Kálmán Tamás, az ETARGET magyarországi country menedzsere.

A keresőhirdetési rendszerek árnyoldalát jelentő átkattintási csalások (Click Fraud) elleni harcban hatékony segítséget nyújtó átfogó elemzőrendszer használatát a héten kezdi meg az Arcanian Consulting, szoros együttműködésben az ETARGET és Google Adwords rendszerekkel.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!