MTI
Egyre több német vásárol a neten
Egyre népszerűbb az internetes bevásárlás a németek körében: az idei első félévben több mint 7,2 milliárd dollár értékben szereztek be árukat elektronikusan, ez 16 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest - állapítja meg a GfK piackutató felmérése.
Az első hat hónapban több mint 600 ezerrel bővült az interneten vásárlók tábora a legnagyobb európai gazdaságban, és ezzel 21,1 millióra nőtt a számuk. Az egy vásárlóra jutó vásárlási érték közel kilencszeresére nőtt: 39 euróról 343 euróra. Az internetes vásárlások alkalmával egyre keresettebbek a drágább termékek, szolgáltatások: így az utazások, érmék, vagy antik műtárgyak. A GfK piackutató 10 ezer, 14 évnél idősebb német körében végzett reprezentatív felmérése alapján állította össze első félévi kimutatását.
Az első hat hónapban több mint 600 ezerrel bővült az interneten vásárlók tábora a legnagyobb európai gazdaságban, és ezzel 21,1 millióra nőtt a számuk. Az egy vásárlóra jutó vásárlási érték közel kilencszeresére nőtt: 39 euróról 343 euróra. Az internetes vásárlások alkalmával egyre keresettebbek a drágább termékek, szolgáltatások: így az utazások, érmék, vagy antik műtárgyak. A GfK piackutató 10 ezer, 14 évnél idősebb német körében végzett reprezentatív felmérése alapján állította össze első félévi kimutatását.