MTI
UPC támogatás időskorúak oktatásához
Az UPC Magyarország szeptembertől az év végéig 5 millió forinttal támogatja az időskorúak internet használatát segítő oktatási programot, s a tervek szerint jövőre is ad pénzt a folytatásra - közölte a társaság csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.
Az eseményen ismertették az Eurostat felmérését, amely szerint 2005-ben az unióban a 14-74 év közöttiek 37 százaléka nem rendelkezett alapvető számítógépes ismeretekkel: Magyarországon a lakosság 56 százaléka, Görögországban 65 százaléka, Olaszországban 59 százaléka, Cipruson, Portugáliában 54 százaléka, Litvániában pedig 53 százaléka nem tudott PC-t kezelni. A 55-74 év közöttiek esetében az unióban ez az arány 65 százalék, míg Magyarországon 84 százalék.
A "Kattints rá, Nagyi" programot a Budapesti Művelődési Központ indította a fővárosban négy éve saját forrásból, de most az UPC Magyarország támogatásával országos szintűvé bővítik az oktatást. Először a vidéki nagyvárosokban lehet jelképes, 1.000 forintos regisztrációs díjért részt venni a kiscsoportos, alapvetően gyakorlati jellegű oktatáson. A kurzus végén a résztvevők oklevelet kapnak.
Az UPC az eseményen több új, a korábbiaknál kedvezőbb, nagyobb letöltési sebességű telefon- és internet csomagot is bejelentett, valamint azt, hogy október 26-tól egy új magyar nyelvű, 24 órás filmcsatornát indít kábel és műholdas hálózatán, a Családi Csomag részeként. Jelenleg a világ 110 országában működik ez a filmcsatorna.
Kérdésekre válaszolva elhangzott: az első negyedév végén az UPC-nek Magyarországon 733 ezer kábeltévé, 156 ezer internet, a csoporthoz tartozó Monortellel együtt 118 ezer telefon és 180 ezer digitális televízió előfizetője volt. Kizárólag az UPC-nek napjainkban több mint 50.000 telefon előfizetője van, akik kétharmada egyben triple play előfizető is, azaz internet- és kábeltelevíziós szolgáltatást is vásárol. A csak telefon előfizetők aránya 2 százalék.
Mátrai Gábor, az UPC külkapcsolati igazgatója bejelentette: most bármely szolgáltatásuk megvásárlásával 500 forinttal támogatja az új előfizető a daganatos és cukorbeteg gyerekeknek szervezett Bátor Tábort.
Az eseményen ismertették az Eurostat felmérését, amely szerint 2005-ben az unióban a 14-74 év közöttiek 37 százaléka nem rendelkezett alapvető számítógépes ismeretekkel: Magyarországon a lakosság 56 százaléka, Görögországban 65 százaléka, Olaszországban 59 százaléka, Cipruson, Portugáliában 54 százaléka, Litvániában pedig 53 százaléka nem tudott PC-t kezelni. A 55-74 év közöttiek esetében az unióban ez az arány 65 százalék, míg Magyarországon 84 százalék.
A "Kattints rá, Nagyi" programot a Budapesti Művelődési Központ indította a fővárosban négy éve saját forrásból, de most az UPC Magyarország támogatásával országos szintűvé bővítik az oktatást. Először a vidéki nagyvárosokban lehet jelképes, 1.000 forintos regisztrációs díjért részt venni a kiscsoportos, alapvetően gyakorlati jellegű oktatáson. A kurzus végén a résztvevők oklevelet kapnak.
Az UPC az eseményen több új, a korábbiaknál kedvezőbb, nagyobb letöltési sebességű telefon- és internet csomagot is bejelentett, valamint azt, hogy október 26-tól egy új magyar nyelvű, 24 órás filmcsatornát indít kábel és műholdas hálózatán, a Családi Csomag részeként. Jelenleg a világ 110 országában működik ez a filmcsatorna.
Kérdésekre válaszolva elhangzott: az első negyedév végén az UPC-nek Magyarországon 733 ezer kábeltévé, 156 ezer internet, a csoporthoz tartozó Monortellel együtt 118 ezer telefon és 180 ezer digitális televízió előfizetője volt. Kizárólag az UPC-nek napjainkban több mint 50.000 telefon előfizetője van, akik kétharmada egyben triple play előfizető is, azaz internet- és kábeltelevíziós szolgáltatást is vásárol. A csak telefon előfizetők aránya 2 százalék.
Mátrai Gábor, az UPC külkapcsolati igazgatója bejelentette: most bármely szolgáltatásuk megvásárlásával 500 forinttal támogatja az új előfizető a daganatos és cukorbeteg gyerekeknek szervezett Bátor Tábort.