Napi Online

Összegyúrják a MySpace és a Google felhasználóit

Közösen használja ki a rendkívül divatos közösségi web site-okban és az internetes böngészésben rejlő üzleti lehetőségeket a Rupert Murdoch médiamágnás birtokában lévő News Corp. és a világ vezető keresőjét működtető Google Inc.

A felek megállapodást kötöttek: a Google böngészőt szállít a News Corp. által egy éve megvásárolt MySpace közösségi site-nak, amelynek felhasználói ennek segítségével barátokat, társaságot kereshetnek maguknak a webhelyen. Eközben a Google-lal szerződésben álló, reklámjaikat a keresési szavakhoz kapcsoló hirdetők üzenetei is eljuthatnak a MySpace napi 250 ezer taggal növekvő virtuális közösségéhez. A webhely felhasználóinak száma közelít a 100 millióhoz - állítják a News Corp.-nál.

A megállapodás értelmében a Google 2010-ig 900 millió dollárt fizet a hozzá beérkező hirdetési díjakból, minthogy a MySpace óriási nézőközönségének köszönhetően sokkal többet kérhet reklámozóitól, mint e nélkül, és a többleten osztozik partnerével. A News Corp. vezetőinek elmondása szerint mindezek nyomán 70 százalékos hasznot realizálnak a MySpace-befektetésen. A most kötött egyezség a felek közlése szerint egy stratégiai együttműködés első lépése.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!