Specker Balázs
Forráskódba vési a neveket a Mozilla
A Mozilla Alapítvány igazán XXI. századi módon kínál halhatatlanságot felhasználóinak. Míg a régi időkben a kőtábla volt a sikk, addig úgy tűnik manapság ma már inkább programkódba vésik a neveket.
A Mozilla Foundation három éves évfordulóját meglehetősen rendhagyó módon igyekszik emlékezetessé tenni a cég. Mindazok részesülhetnek a nem mindennapi kiváltságban, akiknek sikerül meggyőzniük legalább egy ismerősüket, hogy töltsék le a Firefox böngészőt a fejlesztő oldaláról. A hírek szerint mind az "alkalmi ügynök", mind az "új ügyfél" neve bekerül majd a Firefox 2.0 hivatalos verziójába. "Oszd meg a Firefoxot egy barátoddal. Amennyiben egy ismerősöd letölti a Firefoxot szeptember 15-ig, mindketten halhatatlanná váltok a Firefox 2-vel" - olvasható a Mozilla Alapítvány közleményében.
A meghívó az évfordulót propagáló oldalról küldhető el a kiválasztott ismerősnek, akinek ezután nincs más dolga, mint a kapott e-mailen keresztül letöltenie a böngészőt a fent említett időpontig.
A 2.0-ás verzió béta változatát a múlt héten tették közkincsé. Számos újdonság kapott helyett a megújult böngészőben, így már helyesírás-ellenőrzés, kedvenc-aktualizálás, beépített adathalászat-védelem is a felhasználó rendelkezésére áll. Emellett a tabok rendszerezését és kezelését is átszabták a fejlesztők.
A Firefox úgy tűnik próbálja tartani a kapcsolatot felhasználóival. Időnként elő-elő rukkol egy-egy, a termékéhez kapcsolódó akcióval, hogy növelje népszerűségét. Elég csak a pár hónapja lezajlott Firefox-videoversenyre gondolnunk. Ez is indokolhatja, hogy a Firefox folyamatosan növelte részesedését 2004 novemberi indulása óta. A OneStat webelemző cég szerint jelenleg 12,93%-ot tudhat magáénak a piacból, míg a Microsoft Internet Explorerének mutatója 83,05%-ra esett vissza. Az Apple Safari böngészője 1,84, az Opera pedig 1%-on áll.
A Mozilla Foundation három éves évfordulóját meglehetősen rendhagyó módon igyekszik emlékezetessé tenni a cég. Mindazok részesülhetnek a nem mindennapi kiváltságban, akiknek sikerül meggyőzniük legalább egy ismerősüket, hogy töltsék le a Firefox böngészőt a fejlesztő oldaláról. A hírek szerint mind az "alkalmi ügynök", mind az "új ügyfél" neve bekerül majd a Firefox 2.0 hivatalos verziójába. "Oszd meg a Firefoxot egy barátoddal. Amennyiben egy ismerősöd letölti a Firefoxot szeptember 15-ig, mindketten halhatatlanná váltok a Firefox 2-vel" - olvasható a Mozilla Alapítvány közleményében.
A meghívó az évfordulót propagáló oldalról küldhető el a kiválasztott ismerősnek, akinek ezután nincs más dolga, mint a kapott e-mailen keresztül letöltenie a böngészőt a fent említett időpontig.
A 2.0-ás verzió béta változatát a múlt héten tették közkincsé. Számos újdonság kapott helyett a megújult böngészőben, így már helyesírás-ellenőrzés, kedvenc-aktualizálás, beépített adathalászat-védelem is a felhasználó rendelkezésére áll. Emellett a tabok rendszerezését és kezelését is átszabták a fejlesztők.
A Firefox úgy tűnik próbálja tartani a kapcsolatot felhasználóival. Időnként elő-elő rukkol egy-egy, a termékéhez kapcsolódó akcióval, hogy növelje népszerűségét. Elég csak a pár hónapja lezajlott Firefox-videoversenyre gondolnunk. Ez is indokolhatja, hogy a Firefox folyamatosan növelte részesedését 2004 novemberi indulása óta. A OneStat webelemző cég szerint jelenleg 12,93%-ot tudhat magáénak a piacból, míg a Microsoft Internet Explorerének mutatója 83,05%-ra esett vissza. Az Apple Safari böngészője 1,84, az Opera pedig 1%-on áll.