MTI
Hódít az e-banking az Erste Banknál
Jelentősen bővült az elektronikus formában adott megbízások száma márciusban az Erste Bank Hungary Rt.-nél, az e-banki szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek száma az első negyedévében meghaladta 470 ezret - közölte a bank az MTI-vel csütörtökön.
Márciusban TeleBankon keresztül másfélszer, NetBankon keresztül háromszor több eseti megbízást indítottak az ügyfelek, mint az előző év azonos időszakában. Ezzel párhuzamosan a papír alapú megbízások száma 4 százalékkal csökkent. A kétféle lakossági és a diákoknak kínált elektronikus számlacsomagot igénybe vevők a papír alapú csomagokhoz képest alacsonyabb számlavezetési és tranzakciós díjat fizetnek, a TeleBank és Netbank használat, valamint SMS szolgáltatása ingyenes.
Márciusig a TeleBank hozzáféréssel rendelkező ügyfelek száma meghaladta a 420 ezret, a NetBankot használók száma pedig az 50 ezret. A papír alapú megbízások aránya pedig hónapról hónapra csökken a lakossági ügyfelek által indított banki műveleteken belül: 2005 elején 65 százalék volt, 2006 márciusára 50 százalék alá csökkent.
A bank célja az osztrák anyavállalat eredményeinek elérése, ahol minden ötödik ügyfél intézi rendszeresen az interneten keresztül banki ügyeit, és tavaly a bank-, illetve hitelkártya-számlaegyenlegeket összesen 62,4 millió alkalommal kérdezték le a világhálón keresztül.
Márciusban TeleBankon keresztül másfélszer, NetBankon keresztül háromszor több eseti megbízást indítottak az ügyfelek, mint az előző év azonos időszakában. Ezzel párhuzamosan a papír alapú megbízások száma 4 százalékkal csökkent. A kétféle lakossági és a diákoknak kínált elektronikus számlacsomagot igénybe vevők a papír alapú csomagokhoz képest alacsonyabb számlavezetési és tranzakciós díjat fizetnek, a TeleBank és Netbank használat, valamint SMS szolgáltatása ingyenes.
Márciusig a TeleBank hozzáféréssel rendelkező ügyfelek száma meghaladta a 420 ezret, a NetBankot használók száma pedig az 50 ezret. A papír alapú megbízások aránya pedig hónapról hónapra csökken a lakossági ügyfelek által indított banki műveleteken belül: 2005 elején 65 százalék volt, 2006 márciusára 50 százalék alá csökkent.
A bank célja az osztrák anyavállalat eredményeinek elérése, ahol minden ötödik ügyfél intézi rendszeresen az interneten keresztül banki ügyeit, és tavaly a bank-, illetve hitelkártya-számlaegyenlegeket összesen 62,4 millió alkalommal kérdezték le a világhálón keresztül.