SG.hu
Megéri az IT outsourcing
Az informatikai erőforrások kihelyezése ma már egy tisztán gazdasági megfontolások figyelembevételével hozott üzleti döntés eredménye.
Az IT outsourcing ma már tisztán üzleti döntés - jelentette be a NAVIGATOR Informatika Zrt. mai sajtótájékoztatóján. A cég konkrét számításokkal bizonyította állítását, miszerint az informatikai outsourcing szinte bármelyik cég és intézmény számára több mint 30 százalékos, azonnal megmutatkozó költségcsökkenést eredményezhet. A jelentős költségmegtakarításnak köszönhetően a cég az informatikai erőforrás-kihelyezés piacának erőteljes felfutását vetíti elő Magyarországon.
Az IT outsourcing mint gazdasági döntés összetevői: a költségek megtakarítása, az értékteremtő folyamatok biztonsága, hatékony eszközgazdálkodás, beruházások hatékonysága és a cég nem elsődleges tevékenységi területén dolgozók létszámának csökkentése. Hibabejelentés esetén a házon belüli szakembergárda eseti hibabejelentés alapján dolgozik, sem a problémát, sem megoldását nem rögzítik írásban - míg az IT outsourcing-ot végző cég a problémát call centeren keresztül azonnal regisztrálja, és különálló incidensként kezeli.
Az IT outsourcing ma már tisztán üzleti döntés - jelentette be a NAVIGATOR Informatika Zrt. mai sajtótájékoztatóján. A cég konkrét számításokkal bizonyította állítását, miszerint az informatikai outsourcing szinte bármelyik cég és intézmény számára több mint 30 százalékos, azonnal megmutatkozó költségcsökkenést eredményezhet. A jelentős költségmegtakarításnak köszönhetően a cég az informatikai erőforrás-kihelyezés piacának erőteljes felfutását vetíti elő Magyarországon.
Az IT outsourcing mint gazdasági döntés összetevői: a költségek megtakarítása, az értékteremtő folyamatok biztonsága, hatékony eszközgazdálkodás, beruházások hatékonysága és a cég nem elsődleges tevékenységi területén dolgozók létszámának csökkentése. Hibabejelentés esetén a házon belüli szakembergárda eseti hibabejelentés alapján dolgozik, sem a problémát, sem megoldását nem rögzítik írásban - míg az IT outsourcing-ot végző cég a problémát call centeren keresztül azonnal regisztrálja, és különálló incidensként kezeli.