SG.hu
Internetes vásárlás két klikkel
Korszakalkotó magyar találmány internetes bannerekben történő
közvetlen termékeladásra.
Az internet hőskorában mindenhol a Cost-Per-Thousand (CPT) dominált. Azután a Google megmutatta, hogy a Pay-Per-Click (PPC) is életképes modell lehet az internetes hirdetések árazására. Idővel azt is felismerték, hogy a Pay-Per-Sale (PPS) még ezeknél is előnyösebb megoldás lehetne. Ami azonban eddig hiányzott az egy működőképes forma a PPS hirdetésekre.
A Viala Kft. által feltalált banner shopping technológiai eljárás alapgondolata, hogy a portálok látogatóit nem szükséges internetes áruházakba csalogatni ahhoz, hogy eladások valósuljanak meg. Lehetőség van ugyanis az áruházak kínálatát flash bannerekbe tömöríteni, és az internetezőket már a portálokon rábírni, hogy közvetlenül a flash bannerekben megrendeléseket adjanak fel.
Egy gyakorlati példával kifejtve mindez azt jelenti, hogy valaki olvas egy könyvajánló cikket egy nagyobb portálon. A cikk mellett közvetlenül ott villog egy animált flash hirdetés, amely arra bíztatja az olvasót, hogy rendelje meg ezt a könyvet közvetlenül ezen a lapon, magában a bannerben. A találmány legfontosabb újdonsága, hogy a látogatónak nem kell elhagynia ahhoz a portált, hogy a könyvet megrendelje, nem kell megismerkednie egy idegen webes áruház teljes működésével, csak kettőt klikkel a bannerben és a megrendelés máris megtörtént.
A Viala Kft. technológiai világszabadalma elsősorban az internetes hirdetések között széleskörben használt Macromedia Flash technológiára alapul. Ugyanakkor a sávszélességi problémák kezelése kritikus része az ilyen újfajta hirdetéseknek. A cég találmánya az adatbázis-műveletek terhelését nagy teherbírású hirdetési szerverekre továbbítja, ahová a kereskedők előzetesen XML formátumban leképezik az árukínálatukat. A cég a technológiát elsősorban saját hirdetéseik hatékonyabbá tételére találta ki, ám hamar felismerték, hogy ez a megoldás a hozzájuk hasonló elektronikus kereskedők számára is jól használható megoldást jelent.
Az internet hőskorában mindenhol a Cost-Per-Thousand (CPT) dominált. Azután a Google megmutatta, hogy a Pay-Per-Click (PPC) is életképes modell lehet az internetes hirdetések árazására. Idővel azt is felismerték, hogy a Pay-Per-Sale (PPS) még ezeknél is előnyösebb megoldás lehetne. Ami azonban eddig hiányzott az egy működőképes forma a PPS hirdetésekre.
A Viala Kft. által feltalált banner shopping technológiai eljárás alapgondolata, hogy a portálok látogatóit nem szükséges internetes áruházakba csalogatni ahhoz, hogy eladások valósuljanak meg. Lehetőség van ugyanis az áruházak kínálatát flash bannerekbe tömöríteni, és az internetezőket már a portálokon rábírni, hogy közvetlenül a flash bannerekben megrendeléseket adjanak fel.
Egy gyakorlati példával kifejtve mindez azt jelenti, hogy valaki olvas egy könyvajánló cikket egy nagyobb portálon. A cikk mellett közvetlenül ott villog egy animált flash hirdetés, amely arra bíztatja az olvasót, hogy rendelje meg ezt a könyvet közvetlenül ezen a lapon, magában a bannerben. A találmány legfontosabb újdonsága, hogy a látogatónak nem kell elhagynia ahhoz a portált, hogy a könyvet megrendelje, nem kell megismerkednie egy idegen webes áruház teljes működésével, csak kettőt klikkel a bannerben és a megrendelés máris megtörtént.
A Viala Kft. technológiai világszabadalma elsősorban az internetes hirdetések között széleskörben használt Macromedia Flash technológiára alapul. Ugyanakkor a sávszélességi problémák kezelése kritikus része az ilyen újfajta hirdetéseknek. A cég találmánya az adatbázis-műveletek terhelését nagy teherbírású hirdetési szerverekre továbbítja, ahová a kereskedők előzetesen XML formátumban leképezik az árukínálatukat. A cég a technológiát elsősorban saját hirdetéseik hatékonyabbá tételére találta ki, ám hamar felismerték, hogy ez a megoldás a hozzájuk hasonló elektronikus kereskedők számára is jól használható megoldást jelent.