SG.hu
Internetes keresőoldalt indít a Sanoma
Tango.hu néven internetes keresőoldalt indított a Sanoma kiadó. Az induló site olyan, a hazai piacon ismert szereplőkkel veszi fel a versenyt, mint a vizsla24, a Google vagy a Góliát.
A Tango.hu 2006. februárjától érhető el a nagyközönség számára. A kiadó internetes és egyéb digitális tartalmakért felelős üzletága az új kereső indításával olyan hazai piacon ismert szereplőknek teremt konkurenciát, mint a vizsla24, a Heuréka, a Kurzor, a Góliát, de ugyanakkor versenyeznie kell a nagy nemzetközi keresőkkel is, mint a például a Google, az MSN Search, a Yahoo, vagy az Altavista - áll a Sanoma közleményében.
Az oldal keresőmotorját a cseh Jyxo cég fejlesztette a közép-európai piacokra. Ez a megoldás elvben biztosítja, hogy a Tango.hu a magyar nyelvű oldalak között a legtöbb külföldi versenytársánál pontosabban keres.A motor a Startlap saját keresőjét váltja fel. A webes keresőmotor mellett helyet kap a Startlap katalógusa, valamint saját képkeresővel és a Hírstart.hu adatbázisát használó hírkeresővel is rendelkezik a kereső.
A kereső szöveges és képes adatok gyűjtését, feldolgozását és a bennük történő gyors keresést teszi lehetővé. A rendszer nagy mennyiségű adathalmazra optimalizált, így elsősorban internetes oldalak fulltext keresésére alkalmas, de felhasználható egyéb célokra vagy más formátumú adatok feldolgozására is, és támogatja a kevésbé gyakori formátumokban történő keresést is (pl.: PDF, Word). A kereső többek között helyesírás-ellenőrzéssel is rendelkezik. A programot olyan felismerő rendszerrel látták el, amely a szokványos elírásokat és hibákat automatikusan detektálja, egy többmilliárd szót tartalmazó adatbázis segítségével.
A Tango.hu kereső üzemeltetésében a Sanoma partnere az eTarget Magyarország, amely a Jyxo magyarországi képviselői is egyben. A Sanoma és az eTarget együttműködése már 2004 óta tart, amikor az eTarget célzott szöveges hirdetései megjelentek a Startlap keresőjében.
A Tango.hu 2006. februárjától érhető el a nagyközönség számára. A kiadó internetes és egyéb digitális tartalmakért felelős üzletága az új kereső indításával olyan hazai piacon ismert szereplőknek teremt konkurenciát, mint a vizsla24, a Heuréka, a Kurzor, a Góliát, de ugyanakkor versenyeznie kell a nagy nemzetközi keresőkkel is, mint a például a Google, az MSN Search, a Yahoo, vagy az Altavista - áll a Sanoma közleményében.
Az oldal keresőmotorját a cseh Jyxo cég fejlesztette a közép-európai piacokra. Ez a megoldás elvben biztosítja, hogy a Tango.hu a magyar nyelvű oldalak között a legtöbb külföldi versenytársánál pontosabban keres.A motor a Startlap saját keresőjét váltja fel. A webes keresőmotor mellett helyet kap a Startlap katalógusa, valamint saját képkeresővel és a Hírstart.hu adatbázisát használó hírkeresővel is rendelkezik a kereső.
A kereső szöveges és képes adatok gyűjtését, feldolgozását és a bennük történő gyors keresést teszi lehetővé. A rendszer nagy mennyiségű adathalmazra optimalizált, így elsősorban internetes oldalak fulltext keresésére alkalmas, de felhasználható egyéb célokra vagy más formátumú adatok feldolgozására is, és támogatja a kevésbé gyakori formátumokban történő keresést is (pl.: PDF, Word). A kereső többek között helyesírás-ellenőrzéssel is rendelkezik. A programot olyan felismerő rendszerrel látták el, amely a szokványos elírásokat és hibákat automatikusan detektálja, egy többmilliárd szót tartalmazó adatbázis segítségével.
A Tango.hu kereső üzemeltetésében a Sanoma partnere az eTarget Magyarország, amely a Jyxo magyarországi képviselői is egyben. A Sanoma és az eTarget együttműködése már 2004 óta tart, amikor az eTarget célzott szöveges hirdetései megjelentek a Startlap keresőjében.