MTI
IP telefóniával bővülne a Siemens
A Siemens az internet alapú IP-telefónia vezető szállítójaként jelentős növekedést szeretne elérni az idén a kis- és közepes vállalatok magyarországi piacán - mondta Csordás Tamás, a Siemens Communications Enterprise Networks üzletágvezetője mai budapesti sajtótájékoztatóján.
A Siemens a tervek szerint az idén a kis- és közepes vállalatok piacán az IP-telefónia eladásából 500 millió és 1 milliárd forint közötti árbevételre tesz szert, míg a nagyvállalati piacon 3-5 milliárd forint bevételt szeretne elérni. Csordás Tamás elmondta, hogy a nagyvállalati piacon 2006-ban az átlagosnál nagyobb, 20-30 százalékos növekedést terveznek. A kis- és közepes vállalatok piacáról úgy vélte, ezen a területen valószínűleg nagyobb lesz a növekedés, igaz, itt jóval alacsonyabb a bázis is. Kiemelte, hogy ez a piac még csak most kezd el fejlődni, s az e köre tartozó cégek 10 százaléka sem használ ilyen kommunikációs megoldást.
A Siemens Communications 2004-ben 17,7 milliárd euró bevételt ért el, ezen belül az vállalati ágazaté mintegy 4 milliárd euró volt. A Siemens hálózat üzletágának több partnere és ügyfele is van Magyarországon, így például a Mol, az SAP, az Allianz és Generali biztosító, valamint a Praktiker, illetve a Mercedes Benz.
Az eseményen bemutatták a kis- és közepes vállatoknak, illetve a nagyobbak vidéki telephelyei számára, legfeljebb 30 felhasználónak kifejlesztett IP-telefon megoldást: a HiPath 2000 egyszerre teszi lehetővé költséghatékony módon a hang- és adatkommunikációt. A berendezésnek az is előnye, hogy sokkal, 50 százalékkal kevesebbe kerül, mintha egy vállalat külön-külön vásárolná meg például a benne lévő tűzfalat vagy routert - útválasztót, illetve az általa nyújtott kommunikációs megoldásokat. A rendszer elindításának-telepítésének ideje nagyon rövid, egy órán belüli, s azok is el tudják indítani, akinek nincs speciális szaktudásuk.
Kérdésekre válaszolva elhangzott: még nincs referenciája Siemensnek Magyarországon, de nagyon nagy az érdeklődés megoldás iránt. A berendezés induló, alapára mintegy nettó 200 ezer forint.
A Siemens a tervek szerint az idén a kis- és közepes vállalatok piacán az IP-telefónia eladásából 500 millió és 1 milliárd forint közötti árbevételre tesz szert, míg a nagyvállalati piacon 3-5 milliárd forint bevételt szeretne elérni. Csordás Tamás elmondta, hogy a nagyvállalati piacon 2006-ban az átlagosnál nagyobb, 20-30 százalékos növekedést terveznek. A kis- és közepes vállalatok piacáról úgy vélte, ezen a területen valószínűleg nagyobb lesz a növekedés, igaz, itt jóval alacsonyabb a bázis is. Kiemelte, hogy ez a piac még csak most kezd el fejlődni, s az e köre tartozó cégek 10 százaléka sem használ ilyen kommunikációs megoldást.
A Siemens Communications 2004-ben 17,7 milliárd euró bevételt ért el, ezen belül az vállalati ágazaté mintegy 4 milliárd euró volt. A Siemens hálózat üzletágának több partnere és ügyfele is van Magyarországon, így például a Mol, az SAP, az Allianz és Generali biztosító, valamint a Praktiker, illetve a Mercedes Benz.
Az eseményen bemutatták a kis- és közepes vállatoknak, illetve a nagyobbak vidéki telephelyei számára, legfeljebb 30 felhasználónak kifejlesztett IP-telefon megoldást: a HiPath 2000 egyszerre teszi lehetővé költséghatékony módon a hang- és adatkommunikációt. A berendezésnek az is előnye, hogy sokkal, 50 százalékkal kevesebbe kerül, mintha egy vállalat külön-külön vásárolná meg például a benne lévő tűzfalat vagy routert - útválasztót, illetve az általa nyújtott kommunikációs megoldásokat. A rendszer elindításának-telepítésének ideje nagyon rövid, egy órán belüli, s azok is el tudják indítani, akinek nincs speciális szaktudásuk.
Kérdésekre válaszolva elhangzott: még nincs referenciája Siemensnek Magyarországon, de nagyon nagy az érdeklődés megoldás iránt. A berendezés induló, alapára mintegy nettó 200 ezer forint.