Napi Online
SMS-szolgáltatót keres az MTV
Az RTL Klubbal közvetve tulajdonosi kapcsolatban lévő IKO New Media Kft. és a TV2 érdekkörébe tartozó TELE-FOR Médiaszolgáltató Kft. között dől el, hogy melyik cég nyújthat majd interaktív szolgáltatásokat - az alap- és emelt díjas hívások és SMS-ek kezelésén túl műsorkészítési tanácsadást is - a Magyar Televízió (MTV) Rt.-nek.
"Az említett cégek szállítják a két kereskedelmi csatorna különböző műsoraihoz az interaktív szolgáltatásokat, a betelefonálós játékoktól kezdve a különböző közönségszavazásokig. E két cég tehet november 18-án ajánlatot a szolgáltatás nyújtására kiírt közbeszerzési pályázaton, az első tárgyalás december 5-én lesz, az eredményhirdetés tervezett időpontja pedig december 12" - mondta Fischer András, az MTV üzlet- és termékfejlesztési igazgatója. A tenderre összesen négyen jelentkeztek, ám közülük a Studio 10 Kft.-t és a Telemedia Interaktív Szolgáltatások Kft.-t a kiíró alkalmatlannak találta a szerződés teljesítésére, így jelentkezését érvénytelenítette. (A közbeszerzési pályázatot az köztelevízió által megbízott cég, az RBH Kft. bonyolítja le.)
A köztévének most is több olyan produkciója van - például a Napi Mozaik - és a későbbiekben is több indul, amelyre különböző interaktív szolgáltatás épülhetne rá, vagyis nem a kereskedelmi adókról ismert pénzszerző játékokat akarja gyarapítani az MTV az új szolgáltatás megjelenésével. Ehelyett olyan szolgáltatást vár a pályázat nyertesétől, amely tartalmilag és pénzügyileg is gazdagítja a köztévét. (A pályázat értékelése során épp a tartalmi elvárások miatt képvisel magas pontszámot a kreativitás.)
Az MTV több mint fél éve keresi interaktív műsorainak szállítóját, előbb saját pályázati rendszerben próbálta kiválasztani, ám közben kiderült, hogy erre is közbeszerzési pályázatot kell kiírnia. Az RTL Klub és a TV2 partnerei pályáznak az MTV interaktív szolgáltatásainak szállítására.
"Az említett cégek szállítják a két kereskedelmi csatorna különböző műsoraihoz az interaktív szolgáltatásokat, a betelefonálós játékoktól kezdve a különböző közönségszavazásokig. E két cég tehet november 18-án ajánlatot a szolgáltatás nyújtására kiírt közbeszerzési pályázaton, az első tárgyalás december 5-én lesz, az eredményhirdetés tervezett időpontja pedig december 12" - mondta Fischer András, az MTV üzlet- és termékfejlesztési igazgatója. A tenderre összesen négyen jelentkeztek, ám közülük a Studio 10 Kft.-t és a Telemedia Interaktív Szolgáltatások Kft.-t a kiíró alkalmatlannak találta a szerződés teljesítésére, így jelentkezését érvénytelenítette. (A közbeszerzési pályázatot az köztelevízió által megbízott cég, az RBH Kft. bonyolítja le.)
A köztévének most is több olyan produkciója van - például a Napi Mozaik - és a későbbiekben is több indul, amelyre különböző interaktív szolgáltatás épülhetne rá, vagyis nem a kereskedelmi adókról ismert pénzszerző játékokat akarja gyarapítani az MTV az új szolgáltatás megjelenésével. Ehelyett olyan szolgáltatást vár a pályázat nyertesétől, amely tartalmilag és pénzügyileg is gazdagítja a köztévét. (A pályázat értékelése során épp a tartalmi elvárások miatt képvisel magas pontszámot a kreativitás.)
Az MTV több mint fél éve keresi interaktív műsorainak szállítóját, előbb saját pályázati rendszerben próbálta kiválasztani, ám közben kiderült, hogy erre is közbeszerzési pályázatot kell kiírnia. Az RTL Klub és a TV2 partnerei pályáznak az MTV interaktív szolgáltatásainak szállítására.