Napi Online

Vállalati SMS-szolgáltatások az Erste Banktól

Megújította vállalati ügyfeleinek nyújtott elektronikus szolgáltatásait az Erste Bank Hungary Rt.

Mint nemrég már irtuk, a pénzintézet több, mint 6 ezer vállalati ügyfele 2005. október 1-jétől rövid szöveges üzenetben (SMS) kaphat rövid, tömör tájékoztatást a folyószámláját érintő fontosabb változásról. Várkonyi Csabát, az Erste Bank vállalati üzletágának termékfejlesztési igazgatóját kérdeztük az új szolgáltatásról.

- Miért vezette be az Erste Bank vállalati ügyfelei számára az sms-szolgáltatásokat?
- Az Erste Bank az elmúlt fél évben a piaci átlagot jelentősen meghaladóan, 13 százalékkal növelte vállalati ügyfeleinek számát. A bank vállalati ügyfeleinek a 95 százaléka elektronikus hozzáféréssel rendelkezik. Mindez azt mutatja, hogy a vállalati ügyfelek körében jelentős igény mutatkozik a korszerű elektronikus banki szolgáltatások iránt. Ennek kiszolgálása érdekében fejlesztettük ki a gyors, pontos és biztonságos sms-üzenetküldő szolgáltatásokat, amelyek segítségével a vállalati ügyfelek naprakészen, azonnal tájékozódhatnak a bankkártyájukkal végzett tranzakcióról, értesítést kapnak a számlaegyenlegben bekövetkezett változásokról, a reggeli egyenleg nagyságáról, illetve a sikeres Vállalati NetBank vagy TeleBank azonosításokról.

A rendszer automatikus visszaigazolást ad, így leegyszerűsíti az információáramlást. Kényelmes, mivel a hét minden napján, a nap 24 órájában igénybe vehető, sms-fogadására alkalmas telefonon az ügyfél bárhonnan, a nap bármely szakában információhoz juthat. Biztonságot nyújt, mivel elősegíti az esetleges jogosulatlan bankkártya-használatot, Net- és TeleBank rendszerébe történő bejelentkezés azonnali észlelését, továbbá biztonságos, mivel az információkat kizárólag az ügyfél által megadott telefonszámra küldi el a bank.

- Milyen új elektronikus szolgáltatásokra számíthatnak még a jövőben a vállalati ügyfelek?
- Az Erste Bank a Vállalati KártyaŐr, a Vállalati TeleBankŐr, a Vállalati NetBankŐr és a Vállalati Reggeli Egyenlegküldés SMS szolgáltatásokat már jelenleg is kínálja ügyfeleinek. Novembertől pedig a Vállalati Interaktív Egyenleglekérdezés és a Vállalati Bankszámla Tranzakció-figyelő szolgáltatásokkal egészülnek ki az sms-szolgáltatások. A Bankszámla Tranzakció-figyelő szolgáltatás nemcsak az állandó megbízások teljesüléséről és az eseti átutalási megbízás terhelés, jóváírásról küld üzenetet, hanem értesítést küld akkor is, ha a bankszámlán lévő felhasználható egyenleg meghatározott összeg alá csökken vagy fölé emelkedik.

- Mennyibe kerülnek ezek a szolgáltatások?
- Az új SMS-szolgáltatások díja a piacon a legkedvezőbb, a 99 és 599 forint közötti havidíjak mellett a kapott SMS-ekért csupán 19, illetve 29 forintot kell fizetni a választott szolgáltatástól függően. Az új szolgáltatásokat 2005. november 30-áig díjmentesen, 2006. február 28-áig pedig 50 százalékos kedvezménnyel vehetik igénybe az ügyfelek. A Vállalati TeleBank szerződéssel rendelkező ügyfelek pedig külön szerződés nélkül aktiválhatják a választott szolgáltatások nagy részét.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!