MTI
Új, vállalati SMS-szolgáltatásokat vezet be az Erste Bank
Az Erste Bank Hungary vállalati ügyfelei részére új SMS-szolágltatást vezet be - tette közzé az Erste Bank Hungary Rt. hétfőn.
A bank a közlemény szerint azért döntött e fejlesztés mellett, mert vállalati ügyfeleinek 95 százaléka rendelkezik elektronikus hozzáférést tartalmazó számlacsomaggal és további bővülést szeretne elérni ezen a területen.
Az Erste Bank Hungary az elmúlt fél évben a piaci átlagot jelentősen meghaladó mértékben, 13 százalékkal, a 2004 végi 5.690-ről 6.420-ra növelte vállalati ügyfelei számát. A vállalatoknak nyújtott hitelek állománya 4,5 százalékkal, 542,1 milliárd forintra, a vállalati betétek állománya 143 milliárd forintra növekedett 2005. június végére.
Az új szolgáltatás nemcsak a folyószámla-egyenlegről, hanem a bankkártya-tranzakciókról és a vállalati NetBank bejelentkezésről is azonnali értesítést küld a cég megadott telefonjára. Novembertől a szolgáltatás kibővül az interaktív egyenleglekérdezéssel és tranzakció-figyeléssel.
A bank a közlemény szerint azért döntött e fejlesztés mellett, mert vállalati ügyfeleinek 95 százaléka rendelkezik elektronikus hozzáférést tartalmazó számlacsomaggal és további bővülést szeretne elérni ezen a területen.
Az Erste Bank Hungary az elmúlt fél évben a piaci átlagot jelentősen meghaladó mértékben, 13 százalékkal, a 2004 végi 5.690-ről 6.420-ra növelte vállalati ügyfelei számát. A vállalatoknak nyújtott hitelek állománya 4,5 százalékkal, 542,1 milliárd forintra, a vállalati betétek állománya 143 milliárd forintra növekedett 2005. június végére.
Az új szolgáltatás nemcsak a folyószámla-egyenlegről, hanem a bankkártya-tranzakciókról és a vállalati NetBank bejelentkezésről is azonnali értesítést küld a cég megadott telefonjára. Novembertől a szolgáltatás kibővül az interaktív egyenleglekérdezéssel és tranzakció-figyeléssel.