SG.hu
Belép a magyar piacra az eTarget
Közép-Európa legnagyobb célzott online reklámértékesítője, az ETARGET hivatalosan is belép a magyar piacra.
A Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon önálló internetes társaságként működő ETARGET a mai napig 11 jelentős magyar portállal kötött szerződést, köztük a Startlappal, a NAPI Online-al, a Portfolióval, a Heurekával, az SG.HU-val,, a Kereso.hu-val, a Góliáttal stb. "Az ETARGET.HU hirdetési lehetőségei gyakorlatilag korlátlanok, határait csak az internet és az információ nagysága szabja meg. Rendszerünk felhasználói ma is az egyik leghatékonyabb hirdetési formát kapják tőlünk, mely célzott közönségnek szól, pontosan mérhető, kedvező árú és tartalmilag összehangolható. Jelenleg nincs jobb alternatíva az online-hirdetésre“ - mondta Miklós Péter, az ETARGET magyarországi igazgatója.
A potenciális hirdetők számára rendkívül egyszerű a rendszer használata. A rendszerbe való regisztráció után a hirdető kiválaszt egy vagy több szót, amelyhez csatolhatja kiemelt linkjét. Magyarországon a legkeresettebb szavak például a "szex“, "pornó“, "fog“, "dvd“, "térkép“, "erotika“, "lottó“, "játék“, de például a "számítógép“ szót eddig egyetlen cég sem foglalta le. Az ETARGET rendszerrel keresés és fórumok olvasása közben találkozhatnak a felhasználók, a hirdetők weboldalaira mutató kiemelt linkek formájában. Jelenleg a magyar keresők havi kilencmillió keresést regisztrálnak, miközben az ETARGET e keresések megközelítőleg 20 százalékát egészíti ki kiemelt linkekkel.
Az ETAGRET.HU-t - amely jelenleg több száz regisztrált felhasználót számlál - rendkívül hatékony internetes reklámnak tartják. A rendszer regisztrált felhasználóinak 50 százaléka aktívan is dolgozik a rendszerrel, azaz folyamatosan figyeli és elemzi a keresett szavakat úgy, hogy a legközelebbi kereséskor vagy internetes cikk olvasásakor éppen az ő linkje jelenjen meg.
A Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon önálló internetes társaságként működő ETARGET a mai napig 11 jelentős magyar portállal kötött szerződést, köztük a Startlappal, a NAPI Online-al, a Portfolióval, a Heurekával, az SG.HU-val,, a Kereso.hu-val, a Góliáttal stb. "Az ETARGET.HU hirdetési lehetőségei gyakorlatilag korlátlanok, határait csak az internet és az információ nagysága szabja meg. Rendszerünk felhasználói ma is az egyik leghatékonyabb hirdetési formát kapják tőlünk, mely célzott közönségnek szól, pontosan mérhető, kedvező árú és tartalmilag összehangolható. Jelenleg nincs jobb alternatíva az online-hirdetésre“ - mondta Miklós Péter, az ETARGET magyarországi igazgatója.
A potenciális hirdetők számára rendkívül egyszerű a rendszer használata. A rendszerbe való regisztráció után a hirdető kiválaszt egy vagy több szót, amelyhez csatolhatja kiemelt linkjét. Magyarországon a legkeresettebb szavak például a "szex“, "pornó“, "fog“, "dvd“, "térkép“, "erotika“, "lottó“, "játék“, de például a "számítógép“ szót eddig egyetlen cég sem foglalta le. Az ETARGET rendszerrel keresés és fórumok olvasása közben találkozhatnak a felhasználók, a hirdetők weboldalaira mutató kiemelt linkek formájában. Jelenleg a magyar keresők havi kilencmillió keresést regisztrálnak, miközben az ETARGET e keresések megközelítőleg 20 százalékát egészíti ki kiemelt linkekkel.
Az ETAGRET.HU-t - amely jelenleg több száz regisztrált felhasználót számlál - rendkívül hatékony internetes reklámnak tartják. A rendszer regisztrált felhasználóinak 50 százaléka aktívan is dolgozik a rendszerrel, azaz folyamatosan figyeli és elemzi a keresett szavakat úgy, hogy a legközelebbi kereséskor vagy internetes cikk olvasásakor éppen az ő linkje jelenjen meg.