Médiainfó

Offline területek felé kacsingat a Google és a Yahoo

Úgy tűnik, a hagyományos és az új média együttműködése nem csupán az offline médiumok számára tűnik vonzó lehetőségnek. A hírek szerint ugyanis a Google és a Yahoo! is a magazinpiac felé terjeszkedne.

A tradicionális média irányába tervez terjeszkedni a világ legnagyobb internetes vállalatai között számontartott Google és Yahoo! is. A hírek szerint mindkét cég egy nemzetközi magazintulajdonos felé kacsingat, az együttműködés lehetőségeit keresve. Az érdeklődés középpontjába került Trade Classified Media 20 országban 575 nyomtatott kiadvány és 56 weboldal tulajdonosa, Magyarországon többek között a hirdetési piacon vezető szerepet betöltő Expressz kiadványok kiadója.

A webes vállalatok offline irányú érdeklődése azért is érdekes, mert a globális médiapiac legutóbbi történései éppen ellenkező irányú mozgásokat jeleztek. Számos hagyományos médiavállalat ugyanis jelenleg is keresi sikeres márkája online felfuttatásának lehetőségeit, valamint az egyéb internetes befektetési területeket. A több lábon állás azonban úgy tűnik, a legnagyobb online vállalatok számára is fontos, annak ellenére, hogy a keresőmarketing egyre nyereségesebb és sikeresebb üzletággá válik.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!