MTI
Nyolc amerikai a világ tíz legértékesebb márkája között
A BusinessWeek legfrissebb összeállítása szerint a Coca-Cola 56 milliárd dolláros tőkeértékével a világ legértékesebb márkája. Tavaly a legnagyobb értéknövekedést az eBay internetes aukciós portál, a HSBC pénzintézet, a Samsung elektronikai konszern, az Apple számítógép gyár és az UBS bankház érte el - derül ki az Interbrand Zintzmeyer & Lux marketing tanácsadó cégnek a világ száz legértékesebb márkáját felvonultató Best Global Brands című tanulmányából.
A tíz legértékesebb márka közül nyolc amerikai. A Coca-Cola sarkában a Microsoft, majd az IBM, a General Electric és az Intel lohol. A hatodik helyet a finn Nokia szerezte meg magának. Utána a Disney, majd a McDonalds, a Toyota, végül a Marlboro következik. A legértékesebb német márka a Mercedes a tizenegyedik helyen, bár hat százalékpontos lecsúszást kellett elszenvednie. A vesztesek élvonalában a Sony, a Morgan Stanley, a Volkswagen, a Levi's és a Hewlett-Packard áll.
A tíz legértékesebb márka közül nyolc amerikai. A Coca-Cola sarkában a Microsoft, majd az IBM, a General Electric és az Intel lohol. A hatodik helyet a finn Nokia szerezte meg magának. Utána a Disney, majd a McDonalds, a Toyota, végül a Marlboro következik. A legértékesebb német márka a Mercedes a tizenegyedik helyen, bár hat százalékpontos lecsúszást kellett elszenvednie. A vesztesek élvonalában a Sony, a Morgan Stanley, a Volkswagen, a Levi's és a Hewlett-Packard áll.