SG.hu

Egységesített ügyfélszolgálat három debreceni cégnél

Integrált értékesítési és ügyfélszolgálati rendszer épül ki az Alerant Rt. vezetésével a Debreceni Vízmű Rt.-nél, a Debreceni Hőszolgáltató Rt.-nél és a Debreceni Cívisház Rt.-nél.

A vállalatok közleménye szerint a 2007. február végéig tartó fejlesztés során olyan egységes intranetes/internetes felület jön majd létre, melyen keresztül az ügyfelek közvetlenül tájékozódhatnak folyószámlájukról, illetve mérőállásokat juttathatnak el a szolgáltatókhoz. A cégek ügyintézői - az adatvédelmi és adatbiztonsági követelmények betartása mellett - az ügyfelekkel kapcsolatos valamennyi információt könnyen elérhetik a rendszerből.

Az ügyfélszolgálat mellett a kiépülő rendszer támogatja a három vállalat kapcsolódó üzleti folyamatait is (pl. szerződéskötés, adatellenőrzés). A meglévő, illetve most készülő alkalmazásokra, valamint azok kialakuló kommunikációjára épülő folyamatkezelés segítségével a folyamatok végigvihetők, illetve nyomon követhetők.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!