SG.hu
Egységesített ügyfélszolgálat három debreceni cégnél
Integrált értékesítési és ügyfélszolgálati rendszer épül ki az Alerant Rt. vezetésével a Debreceni Vízmű Rt.-nél, a Debreceni Hőszolgáltató Rt.-nél és a Debreceni Cívisház Rt.-nél.
A vállalatok közleménye szerint a 2007. február végéig tartó fejlesztés során olyan egységes intranetes/internetes felület jön majd létre, melyen keresztül az ügyfelek közvetlenül tájékozódhatnak folyószámlájukról, illetve mérőállásokat juttathatnak el a szolgáltatókhoz. A cégek ügyintézői - az adatvédelmi és adatbiztonsági követelmények betartása mellett - az ügyfelekkel kapcsolatos valamennyi információt könnyen elérhetik a rendszerből.
Az ügyfélszolgálat mellett a kiépülő rendszer támogatja a három vállalat kapcsolódó üzleti folyamatait is (pl. szerződéskötés, adatellenőrzés). A meglévő, illetve most készülő alkalmazásokra, valamint azok kialakuló kommunikációjára épülő folyamatkezelés segítségével a folyamatok végigvihetők, illetve nyomon követhetők.
A vállalatok közleménye szerint a 2007. február végéig tartó fejlesztés során olyan egységes intranetes/internetes felület jön majd létre, melyen keresztül az ügyfelek közvetlenül tájékozódhatnak folyószámlájukról, illetve mérőállásokat juttathatnak el a szolgáltatókhoz. A cégek ügyintézői - az adatvédelmi és adatbiztonsági követelmények betartása mellett - az ügyfelekkel kapcsolatos valamennyi információt könnyen elérhetik a rendszerből.
Az ügyfélszolgálat mellett a kiépülő rendszer támogatja a három vállalat kapcsolódó üzleti folyamatait is (pl. szerződéskötés, adatellenőrzés). A meglévő, illetve most készülő alkalmazásokra, valamint azok kialakuló kommunikációjára épülő folyamatkezelés segítségével a folyamatok végigvihetők, illetve nyomon követhetők.