Médiainfo
Technika a reklámok áttekerése ellen
Alighogy a nézők elkezdték élvezni a tévéreklámok feletti uralmukat, a digitális videók gyártói és a médiaügynökségek máris azon dolgoznak, hogyan lehetne mégis átjuttatni a reklámüzeneteket.
Az OMD médiaügynökség hamarosan megkezdi egy újfajta médiavásárlási módszer tesztelését, amelynek köszönhetően a reklámüzenet akkor is eljuttatható a tv-nézőkhöz, ha azok éppen megpróbálják készülékeik segítségével átugrani, illetve áttekerni a szpotokat. Az új reklámozási formákra vonatkozó terveket hétfőn mutatta be az OMD amerikai stratégiai marketingigazgatója, David DeSocio.
A szakember állítja, hogy a digitális videófelvevők (DVR) nemhogy fenyegetést nem jelentenek a tévéhirdetések számára, de valójában fokozhatják a televíziós reklámok által nyújtott élményt, hiszen relevánsabb hirdetéseket juttathatnak el a fogyasztókhoz, akik egyre nagyobb befolyással vannak az általuk nézett tartalomra. DeSocio elmondta, hogy az új taktikáknak köszönhetően az OMD ügyfelei akkor is képesek lesznek bevonni a fogyasztót a kommunikációba, amikor az éppen elkerülni szándékozik azt.
Bár a teszt részleteivel kapcsolatban nem nyilatkozott, DeSocio utalt rá, hogy az ügynökség által keresett utak hasonlóak lehetnek a TiVónál is kidolgozás alatt álló technológiákhoz. Ezek közül említésre érdemes például, hogy a reklámok áttekerése közben hangüzenetekkel, kép-a-képben technikával megjelenített hirdetésekkel, valamint az előtérben megjelenő állóképes üzenetekkel érik el a fogyasztókat.
DeSocio elmondta, hogy a fejlesztés az OMD-nél folyó alapvető szemléletváltás része, amelynek köszönhetően az ügynökség egész más perspektívából tekint majd a médiapiacra, valamint a médiafogyasztásra, és másképp ad tanácsokat ügyfeleinek ezek kihasználására. "Az ügyfeleinknek mindig azt mondjuk, hogy első a fogyasztó" - fejtette ki prezentációjában. Az előadás a személyes média forradalmára fókuszált, amelynek köszönhetően a fogyasztók ellenőrzésük alá vonhatják, mikor, hol és hogyan kívánnak találkozni a reklámokkal.
Az OMD médiaügynökség hamarosan megkezdi egy újfajta médiavásárlási módszer tesztelését, amelynek köszönhetően a reklámüzenet akkor is eljuttatható a tv-nézőkhöz, ha azok éppen megpróbálják készülékeik segítségével átugrani, illetve áttekerni a szpotokat. Az új reklámozási formákra vonatkozó terveket hétfőn mutatta be az OMD amerikai stratégiai marketingigazgatója, David DeSocio.
A szakember állítja, hogy a digitális videófelvevők (DVR) nemhogy fenyegetést nem jelentenek a tévéhirdetések számára, de valójában fokozhatják a televíziós reklámok által nyújtott élményt, hiszen relevánsabb hirdetéseket juttathatnak el a fogyasztókhoz, akik egyre nagyobb befolyással vannak az általuk nézett tartalomra. DeSocio elmondta, hogy az új taktikáknak köszönhetően az OMD ügyfelei akkor is képesek lesznek bevonni a fogyasztót a kommunikációba, amikor az éppen elkerülni szándékozik azt.
Bár a teszt részleteivel kapcsolatban nem nyilatkozott, DeSocio utalt rá, hogy az ügynökség által keresett utak hasonlóak lehetnek a TiVónál is kidolgozás alatt álló technológiákhoz. Ezek közül említésre érdemes például, hogy a reklámok áttekerése közben hangüzenetekkel, kép-a-képben technikával megjelenített hirdetésekkel, valamint az előtérben megjelenő állóképes üzenetekkel érik el a fogyasztókat.
DeSocio elmondta, hogy a fejlesztés az OMD-nél folyó alapvető szemléletváltás része, amelynek köszönhetően az ügynökség egész más perspektívából tekint majd a médiapiacra, valamint a médiafogyasztásra, és másképp ad tanácsokat ügyfeleinek ezek kihasználására. "Az ügyfeleinknek mindig azt mondjuk, hogy első a fogyasztó" - fejtette ki prezentációjában. Az előadás a személyes média forradalmára fókuszált, amelynek köszönhetően a fogyasztók ellenőrzésük alá vonhatják, mikor, hol és hogyan kívánnak találkozni a reklámokkal.