SG.hu
Az orosz utódállamokba készül az LG
Az LG Electronics agresszíven tör előre az oroszországi és a FÁK tagállamainak mobiltelefon piacán.
Az LG nagy erőbedobással vett részt a legnagyobb FÁK-beli informatikai és telekommunikációs kiállításon, a "SVIAZ EXPOCOMM Moszkva 2005"-ön, amely május 10-14-e között került megrendezésre. A Moszkvában megtartott sajtótájékoztatóján a cég bejelentette, hogy ebben az évben 42 millió eladott készülékkel, 10%-ra szeretné növelni piaci részesedését a FÁK tagállamainak felső kategóriás mobilpiacán és ezáltal 2006-ban egyike szeretne lenni az első három mobilmárkának a FÁK-országokban, ahol 2007-re a cég a legnépszerűbb mobilmárka kíván lenni.
Az 1991 óta megrendezésre kerülő kiállításon, amely Oroszország legnagyobb ilyen jellegű eseménye, körülbelül 36 ország 870 nemzetközi vezetékes- és mobilkommunikációs cége képviseltette magát. A cég MP3 lejátszós telefonokat, 3D-s játékokra alkalmas telefonokat, egészségvédelmi telefonokat, ujjlenyomat azonosítóval ellátott telefonokat, 3G megapixel telefonokat, valamint DMB-képes telefonokat állított ki 336 négyzetméteres pavilonjában a Krasnaja Presnya vásár területén.
"Az orosz mobilpiac gyorsan nő, a tavalyi 28 millióról várhatólag 33 millióra nő az eladott készülékek száma ebben az évben. A verseny idén sokkal kiélezettebb lesz, mint korábban volt. Az LG innovatív termékeivel és elsősorban a fiatalabb korosztályokat célzó márka építésével ebben a versenyben előnyös pozícióból kíván indulni." - mondta Mr. Jae Bae az LG stratégiai üzletfejlesztéssel foglalkozó részlegének vezetője.
A FÁK tagországainak vásárlói jelenleg nagy jelentőséget tulajdonítanak a dizájnnak és a különböző funkcióknak. Meredeken nő a felső kategóriás kompakt zenetelefonok, kamerás, blue tooth-tal vagy MP3 lejátszóval ellátott mobilkészülékek eladása. Ennek tudatában a társaság a három legjobb, MP3 lejátszóval és továbbfejlesztett belső antennával ellátott zenetelefonjával kívánja meghódítani a FÁK piacait: a versenyautót utánzó, a karaoke funkciós F2300-as és a kamerával ellátott GPRS C3400-as készülékekkel.
A versenyautó formájú M4410-es már a piacra dobása előtt jelentős figyelmet kapott, mivel ennek a terméknek kiemelt szerepet szánnak a 2005-ös mobilpiaci sikerek elérésének érdekében. Az M4410-es már a németországi Hannoverben márciusban megrendezett CeBIT 2005-ön felhívta magára a figyelmet külsejével, mert a készülék úgy néz ki, mint egy versenyautó. Ötletes külsején túlmenően a készülék támogatja az összes 3G szolgáltatást (GSM/GPRS/EDGE), rendelkezik beépített MP3-lejátszóval, 1.3 megapixeles kamerával, blue tooth-tal és külső Mini SD kártya slottal is.
A karaoke funkcióval ellátott telefon kifejezetten a FÁK országok-béli felhasználók igényei szerint készült. A vásárlók száz mai orosz slágert tartalmazó ingyen MP3 CD-t kapnak a telefonhoz. A dalok egy számítógép segítségével tölthetők le a készülékre, amelynek kijelzőjén lejátszáskor a dalok szövege karaoke-stílusban olvasható.
Az LG C3400 GSM/GPRS-es egyszerű belső antennával felszerelt készüléke a fenti modellekkel egyidőben kerül az üzletekbe. A telefon fő vonzereje, hogy olyan MP3 lejátszóval rendelkezik, amely támogatja az MMS (Multimedia Messaging Service) szolgáltatást, így várhatóan népszerűbbé teszi a felső kategóriás zenetelefonokat. Az cég 2005 májusától 20 új terméket dob piacra, ami a tavalyi duplája. A slágertermékek tömeggyártására készülnek, vagyis a 250 dollár feletti felső kategóriás készülékekre és a zenetelefonokra fognak koncentrálni. Oroszországi K+F központjukat a múlt év végén alapították meg a szentpétervári egyetemen. A FÁK országok számára készülő mobilszoftverek fejlesztését több mint 100 kutató végzi. Az LG mára a világ nyolc stratégiai fontosságú helyszínén rendelkezik globális K+F központokkal: Európában (Párizs), Kínában (Peking), az Egyesült Államokban (San Diego), Indiában (Bangalore), Brazíliában (Sao Paolo) és Oroszországban (Szentpétervár). Emellett cég tovább erősíti a mobil technológiák kutatásásval foglakozó központját Szöulban.
Az LG nagy erőbedobással vett részt a legnagyobb FÁK-beli informatikai és telekommunikációs kiállításon, a "SVIAZ EXPOCOMM Moszkva 2005"-ön, amely május 10-14-e között került megrendezésre. A Moszkvában megtartott sajtótájékoztatóján a cég bejelentette, hogy ebben az évben 42 millió eladott készülékkel, 10%-ra szeretné növelni piaci részesedését a FÁK tagállamainak felső kategóriás mobilpiacán és ezáltal 2006-ban egyike szeretne lenni az első három mobilmárkának a FÁK-országokban, ahol 2007-re a cég a legnépszerűbb mobilmárka kíván lenni.
Az 1991 óta megrendezésre kerülő kiállításon, amely Oroszország legnagyobb ilyen jellegű eseménye, körülbelül 36 ország 870 nemzetközi vezetékes- és mobilkommunikációs cége képviseltette magát. A cég MP3 lejátszós telefonokat, 3D-s játékokra alkalmas telefonokat, egészségvédelmi telefonokat, ujjlenyomat azonosítóval ellátott telefonokat, 3G megapixel telefonokat, valamint DMB-képes telefonokat állított ki 336 négyzetméteres pavilonjában a Krasnaja Presnya vásár területén.
"Az orosz mobilpiac gyorsan nő, a tavalyi 28 millióról várhatólag 33 millióra nő az eladott készülékek száma ebben az évben. A verseny idén sokkal kiélezettebb lesz, mint korábban volt. Az LG innovatív termékeivel és elsősorban a fiatalabb korosztályokat célzó márka építésével ebben a versenyben előnyös pozícióból kíván indulni." - mondta Mr. Jae Bae az LG stratégiai üzletfejlesztéssel foglalkozó részlegének vezetője.
A FÁK tagországainak vásárlói jelenleg nagy jelentőséget tulajdonítanak a dizájnnak és a különböző funkcióknak. Meredeken nő a felső kategóriás kompakt zenetelefonok, kamerás, blue tooth-tal vagy MP3 lejátszóval ellátott mobilkészülékek eladása. Ennek tudatában a társaság a három legjobb, MP3 lejátszóval és továbbfejlesztett belső antennával ellátott zenetelefonjával kívánja meghódítani a FÁK piacait: a versenyautót utánzó, a karaoke funkciós F2300-as és a kamerával ellátott GPRS C3400-as készülékekkel.
A versenyautó formájú M4410-es már a piacra dobása előtt jelentős figyelmet kapott, mivel ennek a terméknek kiemelt szerepet szánnak a 2005-ös mobilpiaci sikerek elérésének érdekében. Az M4410-es már a németországi Hannoverben márciusban megrendezett CeBIT 2005-ön felhívta magára a figyelmet külsejével, mert a készülék úgy néz ki, mint egy versenyautó. Ötletes külsején túlmenően a készülék támogatja az összes 3G szolgáltatást (GSM/GPRS/EDGE), rendelkezik beépített MP3-lejátszóval, 1.3 megapixeles kamerával, blue tooth-tal és külső Mini SD kártya slottal is.
A karaoke funkcióval ellátott telefon kifejezetten a FÁK országok-béli felhasználók igényei szerint készült. A vásárlók száz mai orosz slágert tartalmazó ingyen MP3 CD-t kapnak a telefonhoz. A dalok egy számítógép segítségével tölthetők le a készülékre, amelynek kijelzőjén lejátszáskor a dalok szövege karaoke-stílusban olvasható.
Az LG C3400 GSM/GPRS-es egyszerű belső antennával felszerelt készüléke a fenti modellekkel egyidőben kerül az üzletekbe. A telefon fő vonzereje, hogy olyan MP3 lejátszóval rendelkezik, amely támogatja az MMS (Multimedia Messaging Service) szolgáltatást, így várhatóan népszerűbbé teszi a felső kategóriás zenetelefonokat. Az cég 2005 májusától 20 új terméket dob piacra, ami a tavalyi duplája. A slágertermékek tömeggyártására készülnek, vagyis a 250 dollár feletti felső kategóriás készülékekre és a zenetelefonokra fognak koncentrálni. Oroszországi K+F központjukat a múlt év végén alapították meg a szentpétervári egyetemen. A FÁK országok számára készülő mobilszoftverek fejlesztését több mint 100 kutató végzi. Az LG mára a világ nyolc stratégiai fontosságú helyszínén rendelkezik globális K+F központokkal: Európában (Párizs), Kínában (Peking), az Egyesült Államokban (San Diego), Indiában (Bangalore), Brazíliában (Sao Paolo) és Oroszországban (Szentpétervár). Emellett cég tovább erősíti a mobil technológiák kutatásásval foglakozó központját Szöulban.