Gyurkity Péter

Adományokból finanszírozzák a Firefox böngésző reklámját

Hatalmas sikerrel zárult a Firefox-felhasználók által indított kampány, amely azt a célt tűzte ki, hogy adományokból fedezze a böngésző népszerűsítését: mindössze három nap alatt több mint százezer dollár gyűlt össze.

A kampány a Spread Firefox weboldal önkénteseinek szervezésében indult, és a bevételből pár napig egész oldalas hirdetést szerettek volna megjelentetni a The New York Times oldalain. A cél az volt, hogy a közös ügyhöz legalább 2500 felhasználó járuljon hozzá fejenként 30 dollárral, amiből egy tíznapos hirdetést fedezhettek volna a Firefox 1.0 megjelenése előtti héten.

A böngésző előzetes verziója már jó ideje elérhető, és eddig összesen 5 millió letöltést regisztráltak az alapítvány szakemberei. Ez a szám a böngésző rohamos terjedését és növekvő népszerűségét jelzi, hiszen az egymilliós küszöböt mindössze négy héttel ezelőtt érték el.

Bart Decrem, a Mozilla Alapítvány szóvivője elmondta, hogy az alapítvány kezdettől fogva támogatásáról biztosította a szervezőket, és nagy örömmel jelentette be, hogy mindössze három nap alatt több mint százezer dollár gyűlt össze, ami jócskán meghaladja a kitűzött célt. "Az összegyűlt pénzből plusz reklámokra is futja. Rendkívül boldogok vagyunk, amiért a kampány ekkora sikerrel járt. A végeredmény egyenesen lenyűgöző - felhasználók ezrei bukkantak fel a semmiből, hogy hozzájáruljanak a böngésző sikeréhez" - mondta Decrem.Hozzátette, hogy az adakozók névsora külön hirdetésben jelenik majd meg, és külön kitüntetés jár azoknak, akik tíznél több adományozót szerveztek be ezen rövid idő alatt.

A Spread Firefox weboldal információi szerint az alapítvány a hirdetés kifizetése után a fennmaradó összeget egyéb projektekre fordítja.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ginoo #9
    Én már 1,5-2 éve Mozillát használok. Minden normális oldalt teljesen jól jelenít meg. Igaz ez alatt az idő alatt találkoztam 5-6 oldallal amit tényleg szarul jelenített meg, de az oldal kódjába belelesve minden alkalommal kiderült, hogy nem a szerencsétlen böngésző a hibás hanem az oldal szerkesztői. A hiba minden alkalommal a HTML szabvány be nem tartásából eredt.
  • RangeR #8
    szöveget értelmezni tudni kell. A humor pedig nem az ilyen nyögvenyelve kínkeservvel, a sorokba belemagyarázó nulla beszólásokból születik. Vagy te nem érted, hogy itt mit kellett volna megérteni, ugye?
  • muerte2 #7
    Én is kipróbáltam, most is az fut, egyszerűen hihhetetlen gyors.
  • GulaSoft #6
    Én letöltöttem, és otthon használom is, teljesen jó, olyan dolgokat is tud, amiről az exploreresek csak álmodnak, de sajnos nem minden oldal működik vele, ezért megtartottam az explorert is.
    Ja és agész 25 mega, nem kelll 25ször újraindítani a gépet, és a frissítések automatikusan letölthetők, és nem reklamál, hogy nem vetted meg, fodulj a kereskedőhöz .......
  • bandia #5
    Ez jó dolog...Remélem sok borsot törnek majd a Microfos orra alá:)
  • Cactus #4
    Nyílván nem volna hülyeség már akkor is reklámozni, ha már kinn van....
  • Zoldalma #3
    Olvasd el sztem megegyszer
    A hirdetes a megjelenes elotti heten lett volna feladva es onnan szamitott 10 napig...ergo val.szeg belenyult volna a megjelenes idoszakaba...
  • [HUN]PAStheLoD #2
    simán , 3 napot a címlapon meg 7et a hátlapon :D
  • lola #1
    "egy tíznapos hirdetést fedezhettek volna a Firefox 1.0 megjelenése előtti héten" - ???????????????????
    Egy hét 7 napos!!! Egy hét alatt hogy a bánatba lehet tíznapos hirdetést csinálni? LOL!!!!