Gyurkity Péter
Adományokból finanszírozzák a Firefox böngésző reklámját
Hatalmas sikerrel zárult a Firefox-felhasználók által indított kampány, amely azt a célt tűzte ki, hogy adományokból fedezze a böngésző népszerűsítését: mindössze három nap alatt több mint százezer dollár gyűlt össze.
A kampány a Spread Firefox weboldal önkénteseinek szervezésében indult, és a bevételből pár napig egész oldalas hirdetést szerettek volna megjelentetni a The New York Times oldalain. A cél az volt, hogy a közös ügyhöz legalább 2500 felhasználó járuljon hozzá fejenként 30 dollárral, amiből egy tíznapos hirdetést fedezhettek volna a Firefox 1.0 megjelenése előtti héten.
A böngésző előzetes verziója már jó ideje elérhető, és eddig összesen 5 millió letöltést regisztráltak az alapítvány szakemberei. Ez a szám a böngésző rohamos terjedését és növekvő népszerűségét jelzi, hiszen az egymilliós küszöböt mindössze négy héttel ezelőtt érték el.
Bart Decrem, a Mozilla Alapítvány szóvivője elmondta, hogy az alapítvány kezdettől fogva támogatásáról biztosította a szervezőket, és nagy örömmel jelentette be, hogy mindössze három nap alatt több mint százezer dollár gyűlt össze, ami jócskán meghaladja a kitűzött célt. "Az összegyűlt pénzből plusz reklámokra is futja. Rendkívül boldogok vagyunk, amiért a kampány ekkora sikerrel járt. A végeredmény egyenesen lenyűgöző - felhasználók ezrei bukkantak fel a semmiből, hogy hozzájáruljanak a böngésző sikeréhez" - mondta Decrem.Hozzátette, hogy az adakozók névsora külön hirdetésben jelenik majd meg, és külön kitüntetés jár azoknak, akik tíznél több adományozót szerveztek be ezen rövid idő alatt.
A Spread Firefox weboldal információi szerint az alapítvány a hirdetés kifizetése után a fennmaradó összeget egyéb projektekre fordítja.
A kampány a Spread Firefox weboldal önkénteseinek szervezésében indult, és a bevételből pár napig egész oldalas hirdetést szerettek volna megjelentetni a The New York Times oldalain. A cél az volt, hogy a közös ügyhöz legalább 2500 felhasználó járuljon hozzá fejenként 30 dollárral, amiből egy tíznapos hirdetést fedezhettek volna a Firefox 1.0 megjelenése előtti héten.
A böngésző előzetes verziója már jó ideje elérhető, és eddig összesen 5 millió letöltést regisztráltak az alapítvány szakemberei. Ez a szám a böngésző rohamos terjedését és növekvő népszerűségét jelzi, hiszen az egymilliós küszöböt mindössze négy héttel ezelőtt érték el.
Bart Decrem, a Mozilla Alapítvány szóvivője elmondta, hogy az alapítvány kezdettől fogva támogatásáról biztosította a szervezőket, és nagy örömmel jelentette be, hogy mindössze három nap alatt több mint százezer dollár gyűlt össze, ami jócskán meghaladja a kitűzött célt. "Az összegyűlt pénzből plusz reklámokra is futja. Rendkívül boldogok vagyunk, amiért a kampány ekkora sikerrel járt. A végeredmény egyenesen lenyűgöző - felhasználók ezrei bukkantak fel a semmiből, hogy hozzájáruljanak a böngésző sikeréhez" - mondta Decrem.Hozzátette, hogy az adakozók névsora külön hirdetésben jelenik majd meg, és külön kitüntetés jár azoknak, akik tíznél több adományozót szerveztek be ezen rövid idő alatt.
A Spread Firefox weboldal információi szerint az alapítvány a hirdetés kifizetése után a fennmaradó összeget egyéb projektekre fordítja.