SG.hu

A SAS vezeti a marketing-automatizálási szoftverek piacát

Az IDC elemző cég szerint bevételeit tekintve a SAS vezeti a marketing tevékenységet automatizáló szoftverek piacát.

Az IDC jelentése részletesen elemzi a 2001-2003 közötti évek marketing- és értékesítés-automatizáló alkalmazásainak piacát. A tanulmány tartalmazza a különböző szállítók - 2003. évi bevételi és piaci részesedési adatokkal bővített - kompetitív elemzését, valamint a piacvezető szállítók részletes bemutatását. A jelentés kitér a legsikeresebb szállítók jövőbeni eredményességét legnagyobb valószínűséggel befolyásoló fontosabb körülményekre is.

A jelentés definíciója szerint a "marketing-automatizálási szoftver" olyan eszköz, amellyel marketingfolyamatok széles köre, így például az értékesítési kampányok, a potenciális ügyfelek kategorizálása és szétosztása, a márkamenedzselés, a kísérőanyagok kezelése, az árubemutatók menedzselése és a webes hirdetések automatizálhatók.

Az IDC becslése szerint a marketing tevékenységeket automatizáló szoftveralkalmazások piaci forgalma 2004-ben eléri az 1,49 milliárd dollárt. A jelentés szerint a SAS piaci részesedése a többi gyártó hasonló adatát megelőzve jelenleg 7,9 százalék, míg a 2003. évi bevétele elérte a 117,3 millió dollárt. A SAS bevételének 24,1 százalékos növekedése messze meghaladja a piac egészének 1,4 százalékos bővülését.

A jövőben a marketing automatizálási eszközök piacán jelentős növekedés várható. "A következő öt évben ezen a piacon egyre gyorsuló növekedési ütemre számítunk" - nyilatkozta Bob Blumstein, az IDC kutatásokért felelős igazgatója. "Várakozásaink szerint a piac 2008 végére 2,31 milliárd dollárra bővül, ami 9,1 százalékos átlagos éves növekedésnek felel meg. A SAS közelmúltban piacra dobott Marketing Automation 4 alkalmazáscsomagja, azon kívül, hogy megbízható informatikai technológiára épül, megfelel a marketing vezetők igényeinek is. A termék révén a SAS kedvező pozícióban várja a marketing automatizálási piac bővülését" - tette hozzá Blumstein.

"Az IDC jelentése kiemeli a SAS piacvezető szerepét, ami megerősít bennünket abban, hogy helyes döntés volt a sikeres marketing tevékenységet elősegítő adatkezelői és a fejlett adatelemzői funkciók ugyanazon termékbe való integrálása" - jelentette ki Jim Davis, a SAS elnökhelyettese és marketing vezetője. "A SAS - azáltal, hogy egyedüli szállítóként kínálja integrált, bővíthető és a nagyobb vállalatok igényeinek is megfelelő platformon marketingtevékenységek automatizálását és üzleti intelligenciát - kitűnő helyzetből indulva erősítheti meg piacvezető szerepét, válaszolhat a jövőbeni trendekre, és közvetíthet értéket ügyfeleinek."

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!