SG.hu
Az amerikai főnökök számára már csak az internet létezik
[Menedzsmentfórum] Az elfoglalt amerikai felsővezetők számára az elsőszámú hírforrássá vált az internet, az online média ezzel minden más csatornát messze maga mögé utasít.
A Harris Interactive felmérése szerint az elmúlt időszakban egyre fontosabb információforrássá vált a világháló, ám a 2000 óta rendszeresen végzett kutatás ilyen nyomasztó fölényt, még egyik médium irányában sem mutatott. A most publikált eredmények szerint a cégvezetők 99 használja rendszeresen az internetet a munkahelyén, és 97 százalékuk otthon.
A főnökök átlagosan 13,4 órát töltenek a neten hetente. A leggyakoribb időtöltés a gazdasági hírek böngészése, amely mára a menedzserek 95 százalékának napi rutinja. Emellett igen gyakran rendelnek repülőjegyet (83 százalék), vásárolnak könyvet (82 százalék) és foglalnak szállást (78 százalék).
A Harris Interactive felmérése szerint az elmúlt időszakban egyre fontosabb információforrássá vált a világháló, ám a 2000 óta rendszeresen végzett kutatás ilyen nyomasztó fölényt, még egyik médium irányában sem mutatott. A most publikált eredmények szerint a cégvezetők 99 használja rendszeresen az internetet a munkahelyén, és 97 százalékuk otthon.
A főnökök átlagosan 13,4 órát töltenek a neten hetente. A leggyakoribb időtöltés a gazdasági hírek böngészése, amely mára a menedzserek 95 százalékának napi rutinja. Emellett igen gyakran rendelnek repülőjegyet (83 százalék), vásárolnak könyvet (82 százalék) és foglalnak szállást (78 százalék).