Spencer

A Dell frissítéseket készített Axim X5 kéziszámítógépéhez

A Dell fejlesztői két fontos szoftverfrissítést készítettek a cég Axim X5 típusjelzésű kéziszámítógépe számára, melyek közül az egyik egy teljesítménynövelő javítás, a másik pedig egy operációs rendszer frissítés.

A Round Rock-i (Texas) székhelyű számítógépgyártó vállalat a napokban kezdte meg annak az ingyenes CD-nek a szállítását, mely az idén július 16-a előtt forgalomba került, Microsoft Windows Mobile 2003 szoftverrel elllátott Axim X5 kéziszámítógépek nem kielégítő sebességét hivatott növelni. Ezzel párhuzamosan a vállalat munkatársai bejelentették, hogy hamarosan elérhető lesz az operációs rendszer frissítés, mely a még Microsoft Pocket PC 2002-vel rendelkező Axim X5 tulajdonosok számára lehetővé teszi az újabb Windows Mobile 2003 szoftverre történő áttérést.

Bár ez utóbbi frissítés leszállítását egy szoftverhiba miatt néhány nappal el kellett halasztani, a Dell képviselői ígéretet tettek arra, hogy a 29 dollárba, vagyis mintegy 7 ezer forintba kerülő frissítés szeptember 17-től kezdve mind az Egyesült Államokban, mind pedig a világ egyéb régióiban elérhető lesz. A most elkészült két szoftverfrissítés révén a Dell nem titkoltan azt szeretné elérni, hogy az Axim X5 tulajok a lehető legújabb, és leginkább hibamentes szoftvereket használják kéziszámítógépeiken. Az Axim X5 egyébként többek közt már csak azért is rendkívüli fontossággal bír a Dell számára, mert ez a vállalat első ilyen jellegű terméke. Említésre méltó, hogy az Axim X5 révén a Dell a közelmúltban nagyon komoly sikereket ért el, amit jól szemléltet, hogy az IDC piackutató cég szerint 2003 második negyedévében a Dell a kéziszámítógép piacnak már mintegy 7 százalékát uralta.

Szakértők szerint a Dell meglehetősen gyorsan és tisztességesen járt el, miután felfedezték az újabb Microsoft mobil operációs rendszerrel szerelt Axim X5-ös modellek hibáját. A vállalat egyébként eredetileg már augusztusban kiadta volna az említett frissítéseket, azonban erre végül kisebb-nagyobb nehézségek miatt végül is nem kerülhetett sor, azonban a lényeg, hogy napokon belül immár az összes Axim X5 felhasználó orvosolhatja az esetlegesen felmerült problémákat. A Dell egyébként az Axim X5 hibájának felfedezését követően két hétig szüneteltette a kéziszámítógép szállítását.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!