JohnnyCage
Bővíti kínálatát a Movielink
A vezető filmstúdiók támogatását élvező Movielink online videószolgáltatás a társaság szerdai bejelentése szerint bővíteni kívánja a letölthető filmek számát, illetve egy erőteljes marketingkampánnyal igyekszik felhívni magára a felhasználók figyelmét.
A Metro-Goldwyn-Mayer, Paramount Pictures, Warner Bros., Sony Pictures Entertainment, és Universal Pictures filmstúdiók által alapított, illetve támogatott online videószolgáltatás a közeljövőben a független Artisan Entertainment filmjeivel bővíti katalógusát, közölte Jim Ramo, a Movielink vezérigazgatója.
A társaság az Artisan mellett hamarosan további független stúdiók filmjeit és elérhetővé teszi rendszerén keresztül, és egy többmillió dolláros online marketingkampánnyal fogja népszerűsíteni szolgáltatását, mondta a vezető. Ramo egyébként sem az Artisan Entertainmenttel kötött szerződés, sem pedig a tervezett marketingkampány anyagi részleteit nem kívánta közölni.
A mintegy öt hónappal ezelőtt beindított Movielink szolgáltatás egy teszt a filmstúdiók részéről, amely azt hivatott egyértelművé tenni, hogy az előfizetős online filmszolgáltatásoknak lehet-e helyük a piacon. A szolgáltatás helyzetét jelenleg komolyan megnehezíti a szélessávú internethozzáférések alacsony száma, illetve az illegális, ugyanakkor ingyenes filmletöltések lehetősége.
Ramo szerint a társaság az elmúlt 5 hónap jelentős tapasztalatot szerzett. Kiderült többek között, hogy a filmletöltések lehetősége nem a korábban megcélzott 18 - 24 éves korosztályt vonzza, hanem a 25 - 49 éves, elsősorban férfi felhasználókat. Jelentős vonzerőnek bizonyult a felhasználók számára, hogy a szolgáltatáson keresztül letölthető filmek jóval olcsóbbak, mint a boltokban kapható DVD-Video lemezek, tette hozzá a vezető.
A Metro-Goldwyn-Mayer, Paramount Pictures, Warner Bros., Sony Pictures Entertainment, és Universal Pictures filmstúdiók által alapított, illetve támogatott online videószolgáltatás a közeljövőben a független Artisan Entertainment filmjeivel bővíti katalógusát, közölte Jim Ramo, a Movielink vezérigazgatója.
A társaság az Artisan mellett hamarosan további független stúdiók filmjeit és elérhetővé teszi rendszerén keresztül, és egy többmillió dolláros online marketingkampánnyal fogja népszerűsíteni szolgáltatását, mondta a vezető. Ramo egyébként sem az Artisan Entertainmenttel kötött szerződés, sem pedig a tervezett marketingkampány anyagi részleteit nem kívánta közölni.
A mintegy öt hónappal ezelőtt beindított Movielink szolgáltatás egy teszt a filmstúdiók részéről, amely azt hivatott egyértelművé tenni, hogy az előfizetős online filmszolgáltatásoknak lehet-e helyük a piacon. A szolgáltatás helyzetét jelenleg komolyan megnehezíti a szélessávú internethozzáférések alacsony száma, illetve az illegális, ugyanakkor ingyenes filmletöltések lehetősége.
Ramo szerint a társaság az elmúlt 5 hónap jelentős tapasztalatot szerzett. Kiderült többek között, hogy a filmletöltések lehetősége nem a korábban megcélzott 18 - 24 éves korosztályt vonzza, hanem a 25 - 49 éves, elsősorban férfi felhasználókat. Jelentős vonzerőnek bizonyult a felhasználók számára, hogy a szolgáltatáson keresztül letölthető filmek jóval olcsóbbak, mint a boltokban kapható DVD-Video lemezek, tette hozzá a vezető.