JohnnyCage
Az Activision szerint előnyös a konzolok árcsökkentése
A játékszoftvereket fejlesztő Activision Inc. vezérigazgatóját meglepte a Microsoft Xbox és Nintendo GameCube játékkonzolok európai árcsökkentése, a vezető azonban mindenképp pozítív lépésnek értékelte az árak mérséklését.
A Milken Institute éves, Beverly Hills-i konferenciáján bobby Kotick, az Activision vezérigazgatója többek között elmondta, hogy a társaság nem kíván egyesülni egyik médiaóriással sem, és inkább saját stratégiáját követi. "Próbálom kitalálni, miért is hívtak meg engem erre a konferenciára -- a magukat itt képviseltető médiacégek egy lassan növekedő piacon érdekeltek, mi viszont továbbra is szeretnénk megőrizni lendületes növekedésünket" - mondta Kotick a médiatársaságok vezetőinek rendezett konferencián.
Az Activision, amely jelenleg a második legnagyobb videójáték kiadó, a rivális cégekhez hasonlóan profitál a játékkonzol piac évek óta tartó, folyamatos növekedéséből. A piacot a három rivális gyártó új játékkonzolja ráadásul még jobban felpezsdítette, ami szintén kedvez a játékszoftverek eladásainak.
Kotick egy interjú során elmondta, hogy személy szerint nem számított az Xbox és GameCube játékkonzolok európai árcsökkentésére. "Nem tudom biztosan, hogy mindez pozitív-e a számunkra, de én úgy vélem, hogy az árcsökkentés jelentősen növelheti a konzolok eladásait, amely egyben a játékszoftverek eladásainak jelentős növekedését is jelenti" - mondta Kotick. A vezető az amerikai piaccal kapcsolatban elmondta, hogy a Nintendo GameCube amerikai ára az éven várhatóan nem csökken, a Sony és Microsoft cégek viszont minden bizonnyal csökkenteni fogják konzoljaik árát.
Az új konzolokkal kapcsolatos, esetleges meglepetésekről kérdezve Kotick elmondta, az Activision meglepőnek, de egyúttal örvendetesnek tartja, hogy a konzolgyártók az utóbbi időben milyen jó kapcsolatokat építenek ki a külső cégekkel, elsősorban a játékfejlesztőkkel. "Ez óriási változást jelent az öt évvel korábbi viszonyokhoz képest."
A Milken Institute éves, Beverly Hills-i konferenciáján bobby Kotick, az Activision vezérigazgatója többek között elmondta, hogy a társaság nem kíván egyesülni egyik médiaóriással sem, és inkább saját stratégiáját követi. "Próbálom kitalálni, miért is hívtak meg engem erre a konferenciára -- a magukat itt képviseltető médiacégek egy lassan növekedő piacon érdekeltek, mi viszont továbbra is szeretnénk megőrizni lendületes növekedésünket" - mondta Kotick a médiatársaságok vezetőinek rendezett konferencián.
Az Activision, amely jelenleg a második legnagyobb videójáték kiadó, a rivális cégekhez hasonlóan profitál a játékkonzol piac évek óta tartó, folyamatos növekedéséből. A piacot a három rivális gyártó új játékkonzolja ráadásul még jobban felpezsdítette, ami szintén kedvez a játékszoftverek eladásainak.
Kotick egy interjú során elmondta, hogy személy szerint nem számított az Xbox és GameCube játékkonzolok európai árcsökkentésére. "Nem tudom biztosan, hogy mindez pozitív-e a számunkra, de én úgy vélem, hogy az árcsökkentés jelentősen növelheti a konzolok eladásait, amely egyben a játékszoftverek eladásainak jelentős növekedését is jelenti" - mondta Kotick. A vezető az amerikai piaccal kapcsolatban elmondta, hogy a Nintendo GameCube amerikai ára az éven várhatóan nem csökken, a Sony és Microsoft cégek viszont minden bizonnyal csökkenteni fogják konzoljaik árát.
Az új konzolokkal kapcsolatos, esetleges meglepetésekről kérdezve Kotick elmondta, az Activision meglepőnek, de egyúttal örvendetesnek tartja, hogy a konzolgyártók az utóbbi időben milyen jó kapcsolatokat építenek ki a külső cégekkel, elsősorban a játékfejlesztőkkel. "Ez óriási változást jelent az öt évvel korábbi viszonyokhoz képest."