JohnnyCage

A netezők nem fizetnek az E-cardokért

Egy napokban kiadott jelentés szerint az internet felhasználói nem égnek a vágytól, hogy fizessenek a világhálón elküldött üdvözlőkártyákért.

A Jupiter Media Metrix internetes piackutató cég szerdán kiadott jelentése szerint a felhasználók többnyire nem hajlandóak fizetni azokért az internetes üdvözlőkártyákért, amelyet ismerőseiknek, illetve szeretteiknek küldenek. A társaság szerint többek között ezzel magyarázható az, hogy az üdvözlőkártyák küldésével foglalkozó weboldalak forgalma drasztikusan visszaesett, miután számos weboldal pénzt kért a szolgáltatásért.

A szolgáltatást továbbra is ingyenesen kínáló weboldalak, mint a Yahoo! Greetings és Hallmark.com az utóbbi időben ugrásszerű növekedést tapasztaltak a látogatók számában. A Yahoo! Greetings tavaly decemberben 9,1 millió látogatót számlált, amely mintegy 70 százalékos növekedést jelent a novemberi 5,4 millióhoz képest. A Hallmark.com ugyanezen idő alatt 74 százalékos növekedést ért el, és decemberben mintegy 8,2 millió látogatót fogadott.

Az American Greetings Corp. weboldalainak látogatottsága 10 százalékkal esett decemberben. A társaság oldalai közül a Bluemountain.com szenvedte el a legnagyobb mértékű, 22 százalékos visszaesést. A Jupiter szerint amint a felhasználók észrevették, hogy a társaság egyik weboldalán már pénzt kér az üdvözlőkártyák küldéséért, azonnal egy olyan, másik oldalt kerestek, amely nem az AGC alá tartozik, és továbbra is ingyenes.

Az ingyenes szolgáltatások fizetőssé tétele a közelmúltban egyre inkább bevett szokássá vált. Ennek oka elsősorban a visszaeső online reklámbevételekben keresendő, amely megnehezítette, illetve ellehetetlenítette az ingyenes oldalak működését.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • b #11
    > az emberek ha mar fizetni kell, akkor a megfoghato dolgokra szeretik kolteni a penzuket

    mint nagy dudákra, meg nedves puncikra? :)
  • Csatti #9
    :)) Az az igazsag, hogy az emberek ha mar fizetni kell, akkor a megfoghato dolgokra szeretik kolteni a penzuket, nem pedig par elektron arrebbmozditasara. :)))
  • pilóta #3
    Igazán kár volt azt a sok pénzt beleölni a piackutatásba!
    Ha engem megkérdeznek, már az elején megmondtam volna, hogy az internetezők nem égnek a vágytól, hogy fizessenek az üdvözlőkártyák küldéséért.
    Sőt! Hogy a további felesleges költekezéstől megkíméljek minden piackutatót, azúton közlöm, hogy más dolgokért sem égnek a vágytól az internetezők, hogy fizessenek érte :)))
  • Pheel #1
    Valahogy nem csodálkozom azokon a fránya látogatókon, hogy nem éreznek együtt a cég nehéz anyagi helyzetével kapcsolatban. :-P