Mikeyy
Csökken az online képeslapküldési kedv
A comScore és a Diameter piackutató cégek közös tanulmányából kiderül, hogy a májusban tartott Anyák Napja ellenére a legnagyobb internetes képeslapküldő oldalak májusi forgalma kevesebb volt, mint a korábbi hónapoké.
A két társaság által netScore Traffic néven közzétett toplista az interneten a leglátogatottabb oldalakat tartalmazza. A legnépszerűbb képeslapküldéssel foglalkozó oldal, a bluemountain.com áprilisban 18,6 millió egyedi látogatót vonzott, ezzel a 21. helyezett volt a listán, májusban azonban már visszaesett a 23. helyre a 16,7 millió egyedi látogatóval. Ehhez hasonlóan az americangreetings.com is két helyet esett vissza, így került a 35. helyre 13,2 millió egyedi látogatóval. Áprilisban a 13,8 millió egyedi látogatóval a 33. helyezést érte el.
"Az online képeslapküldő szolgáltatásokat működtető oldalak folyamatosan hatalmas számú látogatót vonzanak hónapról hónapra, de az ő növekedésüknek is vannak határai" - nyilatkozta Maurice Boissiere, a netScore általános menedzsere. "A különleges alkalmakra szóló üdvözletek sokkal inkább tűnnek szívből jövőnek ha árcédula van rájuk ragasztva, így az online képeslapok legnagyobb előnyei - nincs költség és nagy a választék - lehetnek a legnagyobb akadályai a további nagymértékű növekedésnek" - tette hozzá.
A netScore májusi adataiból kiderül, hogy a terra.es - egy spanyol nyelvű portál, ami egyébként a lycos.com testvéroldala - az utóbbi három hónapban folyamatosan kúszik felfelé a netScore Traffic toplistán, és népszerű mind az Egyesült Államok, mind a többi ország felhasználói között.
Az Egyesült Államok felhasználói által legjobban látogatott oldalak közül az első öt a következők voltak májusban: első a yahoo.com 90,4 millió egyedi látogatóval, második az msn.com 85,9 millió egyedi látogatóval, harmadik az aol.com 61,5 millió egyedi látogatóval, negyedik a microsoft.com 57,2 millió egyedi látogatóval és végül ötödik a geocities.com volt 42,2 millió egyedi látogatóval.
Az egész világ felhasználóinak múlt havi internetezése alapján készített toplista szerint az első öt helyezett: az msn.com 196,4 millió egyedi látogatót vonzott, ezzel az első helyre került, a yahoo.com 194,8 millió egyedi látogatót vonzott, ezzel a második helyre került, a microsoft.com 127,7 millió egyedi látogatót vonzott, ezzel a harmadik helyre került, az aol.com 99,9 millió egyedi látogatót vonzott, ezzel a negyedik helyre került, és végül geocities.com 98,4 millió egyedi látogatót vonzott, ezzel az ötödik helyre sikerült feltornásznia magát.
A két társaság által netScore Traffic néven közzétett toplista az interneten a leglátogatottabb oldalakat tartalmazza. A legnépszerűbb képeslapküldéssel foglalkozó oldal, a bluemountain.com áprilisban 18,6 millió egyedi látogatót vonzott, ezzel a 21. helyezett volt a listán, májusban azonban már visszaesett a 23. helyre a 16,7 millió egyedi látogatóval. Ehhez hasonlóan az americangreetings.com is két helyet esett vissza, így került a 35. helyre 13,2 millió egyedi látogatóval. Áprilisban a 13,8 millió egyedi látogatóval a 33. helyezést érte el.
"Az online képeslapküldő szolgáltatásokat működtető oldalak folyamatosan hatalmas számú látogatót vonzanak hónapról hónapra, de az ő növekedésüknek is vannak határai" - nyilatkozta Maurice Boissiere, a netScore általános menedzsere. "A különleges alkalmakra szóló üdvözletek sokkal inkább tűnnek szívből jövőnek ha árcédula van rájuk ragasztva, így az online képeslapok legnagyobb előnyei - nincs költség és nagy a választék - lehetnek a legnagyobb akadályai a további nagymértékű növekedésnek" - tette hozzá.
A netScore májusi adataiból kiderül, hogy a terra.es - egy spanyol nyelvű portál, ami egyébként a lycos.com testvéroldala - az utóbbi három hónapban folyamatosan kúszik felfelé a netScore Traffic toplistán, és népszerű mind az Egyesült Államok, mind a többi ország felhasználói között.
Az Egyesült Államok felhasználói által legjobban látogatott oldalak közül az első öt a következők voltak májusban: első a yahoo.com 90,4 millió egyedi látogatóval, második az msn.com 85,9 millió egyedi látogatóval, harmadik az aol.com 61,5 millió egyedi látogatóval, negyedik a microsoft.com 57,2 millió egyedi látogatóval és végül ötödik a geocities.com volt 42,2 millió egyedi látogatóval.
Az egész világ felhasználóinak múlt havi internetezése alapján készített toplista szerint az első öt helyezett: az msn.com 196,4 millió egyedi látogatót vonzott, ezzel az első helyre került, a yahoo.com 194,8 millió egyedi látogatót vonzott, ezzel a második helyre került, a microsoft.com 127,7 millió egyedi látogatót vonzott, ezzel a harmadik helyre került, az aol.com 99,9 millió egyedi látogatót vonzott, ezzel a negyedik helyre került, és végül geocities.com 98,4 millió egyedi látogatót vonzott, ezzel az ötödik helyre sikerült feltornásznia magát.