JohnnyCage
10 éves az "Intel Inside"
[Register] Az Intel Corp. "Intel Inside" marketingkampánya tizedik születésnapját ünnepli, számolt be a társaság vezetősége a napokban a sajtónak.
"Nem is olyan régen még csak a megszállott számítógépesek, és a számítástechnikával foglalkozó szakemberek tudtak a mikroprocesszorokról" - közölte nem kis büszkeséggel az Intel vezetősége közleményében. Igazából most is ők azok, akik mélyrehatóbban ismerik a proceszorok típusait, változatait, a kialakításukat és működésüket, de a chipóriás üzenete ennek ellenére teljesen egyértelmű: Az Intel Inside marketingkampánynak köszönhetően immár szinte mindenki tisztában van azzal, hogy melyik társaság processzora dobog otthoni, vagy éppen üzleti számítógépében.
"Mára, az Intel processzorok a név ismertségének tekintetében olyan rangot értek el, mint a Coke, a Disney vagy a McDonalds" - mondta az Intel. "1991-es bevezetése óta az Intel Inside program komoly segítséget jelentett a számítógépek ismertségének kiszélesítésében, amely az irántuk mutatkozó keresletre is pozitív hatással volt, és a PC-k így könnyebben válhattak mindennapi eszközökké az otthonokban és a cégeknél."
A számítógépek általános elterjedése természetesen az Intel Inside nélkül is megtörtént volna, hiszen a "ding... ding-dingle -ding" dallam, amelyet a társaság szerint minden 5. másodpercben lejátszanak valahol a világon, bizonyára nem túlzottan sok ember tetszését nyerte el.
Az Intel az Intel Inside mellett a különféle akciók szerepét is ki kívánta hangsúlyozni, mint az egyik legjelentősebb kiegészítő marketingprogramokat, de a partnercégek (olykor kizárólagos) támogatásának megnyerésére költött összegekről nem esett szó. Ez pedig egy kellemetlen része a társaság marketingtevékenységének, nem véletlen, hogy az Európai Közösség trösztellenes vizsgálatot indított a cég ellen, állítólag az AMD és a VIA "közbenjárására".
"Nem is olyan régen még csak a megszállott számítógépesek, és a számítástechnikával foglalkozó szakemberek tudtak a mikroprocesszorokról" - közölte nem kis büszkeséggel az Intel vezetősége közleményében. Igazából most is ők azok, akik mélyrehatóbban ismerik a proceszorok típusait, változatait, a kialakításukat és működésüket, de a chipóriás üzenete ennek ellenére teljesen egyértelmű: Az Intel Inside marketingkampánynak köszönhetően immár szinte mindenki tisztában van azzal, hogy melyik társaság processzora dobog otthoni, vagy éppen üzleti számítógépében.
"Mára, az Intel processzorok a név ismertségének tekintetében olyan rangot értek el, mint a Coke, a Disney vagy a McDonalds" - mondta az Intel. "1991-es bevezetése óta az Intel Inside program komoly segítséget jelentett a számítógépek ismertségének kiszélesítésében, amely az irántuk mutatkozó keresletre is pozitív hatással volt, és a PC-k így könnyebben válhattak mindennapi eszközökké az otthonokban és a cégeknél."
A számítógépek általános elterjedése természetesen az Intel Inside nélkül is megtörtént volna, hiszen a "ding... ding-dingle -ding" dallam, amelyet a társaság szerint minden 5. másodpercben lejátszanak valahol a világon, bizonyára nem túlzottan sok ember tetszését nyerte el.
Az Intel az Intel Inside mellett a különféle akciók szerepét is ki kívánta hangsúlyozni, mint az egyik legjelentősebb kiegészítő marketingprogramokat, de a partnercégek (olykor kizárólagos) támogatásának megnyerésére költött összegekről nem esett szó. Ez pedig egy kellemetlen része a társaság marketingtevékenységének, nem véletlen, hogy az Európai Közösség trösztellenes vizsgálatot indított a cég ellen, állítólag az AMD és a VIA "közbenjárására".