Gyurkity Péter
Több reklám lesz az Apple szoftverboltjában
A cél a reklámokból származó bevétel megháromszorozása.
Az Apple saját online boltja kapcsán nemrég írtunk arról, hogy annak díjai Európában is megemelkednek, követve az elmúlt hónapok gazdasági és pénzügyi fejleményeit. A cég most a reklámok alkalmazását bővíti, mégpedig egy korábban már jelzett funkcióval.
A hivatalos támogatói oldalon található bejegyzés alapján a „Today” névre keresztelt fülön eddig a házon belüli saját csapat által ajánlott alkalmazásokat vehettük eddig szemügyre, könnyen elkülöníthető módon, eltérő háttérszínnel. A cég már idén júliusban jelezte, hogy ezt a felületet is reklámok megjelenítésére kívánják felhasználni, erre pedig most sort is kerítenek, hiszen a múlt szombaton napvilágot látott külsős értesülés alapján az erre vonatkozó határidő október 25. volt. Onnantól kezdve egy kék ikonnal megjelölve, továbbra is jól látható módon jelennek majd meg a további reklámok, amelyek egy nagyon fontos célkitűzés megvalósítását szolgálják.
Az Apple már 2016 óta jelenít meg reklámokat (és értékesíti a kereséshez kapcsolódó találatokat) az online szoftverboltban, egy nemrég a Bloomberg oldalán közzétett írás alapján azonban házon belül az ebből származó bevétel megháromszorozását kívánják elérni. Ennek révén alig néhány éven belül már évente 10 milliárd dollárt söpörnének be a hirdetésekből, az AppStore után pedig az eddig megjelent információk alapján az Apple Maps következne a sorban, amely szintén hasonló módon jelenítene meg reklámokat, nyilván a felhasználók nem túl nagy örömére.
A cégnek nincs túl nagy szüksége az újabb bevételekre, hiszen hagyományosan ők állnak a legjobban a bevétel és a profit terén – viszont a növekedés iránti igény mindig csillapíthatatlan, enélkül egyetlen szervezet sem tud létezni.
Az Apple saját online boltja kapcsán nemrég írtunk arról, hogy annak díjai Európában is megemelkednek, követve az elmúlt hónapok gazdasági és pénzügyi fejleményeit. A cég most a reklámok alkalmazását bővíti, mégpedig egy korábban már jelzett funkcióval.
A hivatalos támogatói oldalon található bejegyzés alapján a „Today” névre keresztelt fülön eddig a házon belüli saját csapat által ajánlott alkalmazásokat vehettük eddig szemügyre, könnyen elkülöníthető módon, eltérő háttérszínnel. A cég már idén júliusban jelezte, hogy ezt a felületet is reklámok megjelenítésére kívánják felhasználni, erre pedig most sort is kerítenek, hiszen a múlt szombaton napvilágot látott külsős értesülés alapján az erre vonatkozó határidő október 25. volt. Onnantól kezdve egy kék ikonnal megjelölve, továbbra is jól látható módon jelennek majd meg a további reklámok, amelyek egy nagyon fontos célkitűzés megvalósítását szolgálják.
Az Apple már 2016 óta jelenít meg reklámokat (és értékesíti a kereséshez kapcsolódó találatokat) az online szoftverboltban, egy nemrég a Bloomberg oldalán közzétett írás alapján azonban házon belül az ebből származó bevétel megháromszorozását kívánják elérni. Ennek révén alig néhány éven belül már évente 10 milliárd dollárt söpörnének be a hirdetésekből, az AppStore után pedig az eddig megjelent információk alapján az Apple Maps következne a sorban, amely szintén hasonló módon jelenítene meg reklámokat, nyilván a felhasználók nem túl nagy örömére.
A cégnek nincs túl nagy szüksége az újabb bevételekre, hiszen hagyományosan ők állnak a legjobban a bevétel és a profit terén – viszont a növekedés iránti igény mindig csillapíthatatlan, enélkül egyetlen szervezet sem tud létezni.