Franczy
VisionTek GeForce3 kártya
Az Nvidia cég ugyebár nemrégiben mutatta be legújabb termékét, a GeForce3 chipet, így a napokban
szinte percenként jelentenek be erre a chipre épülő új kártyákat. Most a VisionTek cég adott ki egy
sajtóközleményt, melyben azonban sajnos nem túl sok konkrétum kapott helyet, így egyelőre kérdéses az
új termék pontos specifikációja, vagyis, hogy esetlegesen mennyire tér el az Nvidia referencia értékeitől,
és sajnos a várható ár sem szerepel az anyagban.
"A nagyteljesítményű grafikus megoldásairól híres VisionTek cég most mutatta be legújabb termékét, melyet napjaink legfejlettebb technológiáival láttak el. Az új VisionTek kártyán az Nvidia Corporation napokban bemutatott legfrissebb GPU-ja (Graphics Processing Unit), a GeForce3 kapott helyet, mely kétség kívül jelenleg a világ egyik leggyorsabb és legnagyobb teljesítményű grafikus chipje, és amely a teljesen programozható GPU és a Microsoft DirectX 8.0 API (Application Program Interface) teljeskörű támogatása révén eddig soha nem tapasztalt szolgáltatásokkal rendelkezik.
Mark Polinsky, a VisionTek cég vezérigazgatója szerint az Nvidia GeForce3 grafikus chip áttörően új grafikus- és memóriaarchitektúrája, valamint rugalmas programozhatósága révén az erre a chipre épülő grafikuskártyák eddig még soha nem tapasztalt, életszerű 3 dimenziós grafikára képesek.
"A GeForce3 chipre épülő monitorkártyánk minden szükséges képességgel rendelkezik ahhoz, hogy meghódítsa a grafikuskártyák világpiacát. A GeForce3 kártyánk óriási grafikus teljesítménnyel, nagymennyiségű memóriával és kellő memória sávszélességgel rendelkezik." - nyilatkozta Polinsky.
A VisionTek GeForce3-as grafikus gyorsítókártyája a többi GeForce3-as termékhez hasonlóan természetesen az Nvidia által kifejlesztett Infinite engine-t is támogatja, melynek segítségével a játékfejlesztők olyan új lehetőségeket kaptak, hogy az új engine Vertex Shadere és Pixel Shadere által gyakorlatilag végtelenszámú speciális effektust hozhatnak létre. A VisionTek új monitorkártyája 7.36 GB/s-os memória sávszélességgel rendelkezik, így az új termék nagyrészt ennek köszönhetően egyes játékok alatt manapság a világ legnagyobb fps-eit (frame per secundum) képes kipumpálni magából.
Az Nvidia által kifejleszett nagyfelbontású antialiasing technológia révén pedig a VisionTek GeForce grafikusgyorsító ilyen téren megközelítőleg négyszer gyorsabb a legkomolyabb piaci ellenfelénél is, miközben az új kártya a piac jelenlegi legkiválóbb vizuális képminőségével rendelkezik. A GeForce3 grafikus chip másodpercenként több mint 800 milliárd utasítás végrehajtására képes, ami egyébként több mint kétszer annyi, mint amennyit korábban ebben a piaci szegmensben el lehetett érni."
"A nagyteljesítményű grafikus megoldásairól híres VisionTek cég most mutatta be legújabb termékét, melyet napjaink legfejlettebb technológiáival láttak el. Az új VisionTek kártyán az Nvidia Corporation napokban bemutatott legfrissebb GPU-ja (Graphics Processing Unit), a GeForce3 kapott helyet, mely kétség kívül jelenleg a világ egyik leggyorsabb és legnagyobb teljesítményű grafikus chipje, és amely a teljesen programozható GPU és a Microsoft DirectX 8.0 API (Application Program Interface) teljeskörű támogatása révén eddig soha nem tapasztalt szolgáltatásokkal rendelkezik.
Mark Polinsky, a VisionTek cég vezérigazgatója szerint az Nvidia GeForce3 grafikus chip áttörően új grafikus- és memóriaarchitektúrája, valamint rugalmas programozhatósága révén az erre a chipre épülő grafikuskártyák eddig még soha nem tapasztalt, életszerű 3 dimenziós grafikára képesek.
"A GeForce3 chipre épülő monitorkártyánk minden szükséges képességgel rendelkezik ahhoz, hogy meghódítsa a grafikuskártyák világpiacát. A GeForce3 kártyánk óriási grafikus teljesítménnyel, nagymennyiségű memóriával és kellő memória sávszélességgel rendelkezik." - nyilatkozta Polinsky.
A VisionTek GeForce3-as grafikus gyorsítókártyája a többi GeForce3-as termékhez hasonlóan természetesen az Nvidia által kifejlesztett Infinite engine-t is támogatja, melynek segítségével a játékfejlesztők olyan új lehetőségeket kaptak, hogy az új engine Vertex Shadere és Pixel Shadere által gyakorlatilag végtelenszámú speciális effektust hozhatnak létre. A VisionTek új monitorkártyája 7.36 GB/s-os memória sávszélességgel rendelkezik, így az új termék nagyrészt ennek köszönhetően egyes játékok alatt manapság a világ legnagyobb fps-eit (frame per secundum) képes kipumpálni magából.
Az Nvidia által kifejleszett nagyfelbontású antialiasing technológia révén pedig a VisionTek GeForce grafikusgyorsító ilyen téren megközelítőleg négyszer gyorsabb a legkomolyabb piaci ellenfelénél is, miközben az új kártya a piac jelenlegi legkiválóbb vizuális képminőségével rendelkezik. A GeForce3 grafikus chip másodpercenként több mint 800 milliárd utasítás végrehajtására képes, ami egyébként több mint kétszer annyi, mint amennyit korábban ebben a piaci szegmensben el lehetett érni."