Berta Sándor
Új ajánlatot tesztel a YouTube
A konstrukciónak köszönhetően olcsóbb lesz a videomegosztó platformon a különböző anyagok reklámok nélkül való megtekintése.
A The Verge írta meg egy internetező észrevétele alapján, hogy a YouTube az új Premium Lite szolgáltatását Belgiumban, Dániában, Finnországban, Hollandiában, Luxemburgban, Norvégiában és Svédországban teszteli.
A csomagra való előfizetés lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy a YouTube Premium 11,99 eurós havidíjánál olcsóbban, havonta 6,99 euróért a különböző hirdetések kizárásával tekinthessék meg a különböző felvételeket. Az internetezők a lehetőséggel a YouTube iOS- és Android-kompatibilis alkalmazásában, az androidos okostelevíziókon, a játékkonzolokon és a YouTube Kids program keretében egyaránt élhetnek.
Az új Premium Lite ugyanakkor nem tartalmazza a letöltési lehetőségeket, a háttérmegjelenítési funkciót, továbbá a YouTube Music reklámok nélküli stream- és letöltési ajánlatait, azonban - amint arra a The Verge rámutatott - a Premium konstrukció árának 60 százalékáért csupán az elérhető funkciók egynegyedét kínálja. Kérdéses, hogy a szolgáltatás így mennyire lesz vonzó a felhasználók számára. Miután azonban a csomag még tesztelési szakaszban van, ezáltal annak ára és funkciói is könnyen változhatnak még.
Az már júniusban kiszivárgott, hogy a jövőben a videomegosztó platformon nem lesznek alkohol-, szerencsejáték-, sportfogadási, kaszinó- és vényköteles gyógyszerreklámok, valamint politikai tartalmak, mert jelentős mértékben korlátoznák e vitatott témákkal kapcsolatos hirdetési lehetőségeket. A módosítás csak az oldal egy részét fogja érinteni, ahol a legértékesebb és a legnagyobb reklámfelületei vannak. Ez a rész pedig a Masthead nevű felület, amely a kezdőoldal jól látható jobb felső sarka.
A The Verge írta meg egy internetező észrevétele alapján, hogy a YouTube az új Premium Lite szolgáltatását Belgiumban, Dániában, Finnországban, Hollandiában, Luxemburgban, Norvégiában és Svédországban teszteli.
A csomagra való előfizetés lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy a YouTube Premium 11,99 eurós havidíjánál olcsóbban, havonta 6,99 euróért a különböző hirdetések kizárásával tekinthessék meg a különböző felvételeket. Az internetezők a lehetőséggel a YouTube iOS- és Android-kompatibilis alkalmazásában, az androidos okostelevíziókon, a játékkonzolokon és a YouTube Kids program keretében egyaránt élhetnek.
Az új Premium Lite ugyanakkor nem tartalmazza a letöltési lehetőségeket, a háttérmegjelenítési funkciót, továbbá a YouTube Music reklámok nélküli stream- és letöltési ajánlatait, azonban - amint arra a The Verge rámutatott - a Premium konstrukció árának 60 százalékáért csupán az elérhető funkciók egynegyedét kínálja. Kérdéses, hogy a szolgáltatás így mennyire lesz vonzó a felhasználók számára. Miután azonban a csomag még tesztelési szakaszban van, ezáltal annak ára és funkciói is könnyen változhatnak még.
Az már júniusban kiszivárgott, hogy a jövőben a videomegosztó platformon nem lesznek alkohol-, szerencsejáték-, sportfogadási, kaszinó- és vényköteles gyógyszerreklámok, valamint politikai tartalmak, mert jelentős mértékben korlátoznák e vitatott témákkal kapcsolatos hirdetési lehetőségeket. A módosítás csak az oldal egy részét fogja érinteni, ahol a legértékesebb és a legnagyobb reklámfelületei vannak. Ez a rész pedig a Masthead nevű felület, amely a kezdőoldal jól látható jobb felső sarka.