Berta Sándor

Előírják, hogy mit kell mondani Elon Muskról

A menedzser fúrási cégénél dolgozó sofőrök részletes eligazítást kaptak.

A TechCrunch számolt be arról, hogy miket kell mondaniuk azoknak a vezetőknek, akik az Elon Musk milliárdos és Tesla Motors-alapító tulajdonában lévő The Boring Company munkatársaként dolgoznak a Las Vegas Convention Center (LVCC) alatt átadott alagutakban. A híroldal a The Boring Company belső dokumentumaira hivatkozva írt a dologról.

A felszín alatt június óta utasokat szállító elektromos autók sofőrjei világos utasításokat kaptak arra vonatkozóan, hogy az utasokkal milyen hosszú ideig beszéljenek és miket mondhatnak. Az anyagokból kiderült, hogy a vállalat mennyire komolyan veszi az új rendszer imázsának, a technológiának és különösen az Elon Muskról kialakult képnek az ellenőrzését. A vezetőknek többek között figyelniük kell arra, hogy olyan rövid ideig ejtsenek szót a milliárdosról, amennyire csak lehetséges. Azokra a kérdésekre, hogy milyen valójában Musk, olyan válaszokat kell adniuk, mint: "Hihetetlen.", "Inspiráló.", "Motiváló."

Amennyiben például, ha az a kérdés merül fel, hogy milyen érzés a menedzserrel együtt dolgozni, akkor az a sablonválasz, hogy: "Igen, ő egy nagyszerű vezető! Motivál minket arra, hogy nagyszerű munkát végezzünk." Amennyiben valaki arra kíváncsi, hogy mennyire biztonságos a rendszer, akkor azt kell felelni, hogy: "Ez egy biztonságos rendszer.", míg a további felvetések esetében az illetőt a cég illetékeseihez kell irányítani. Miután az LVCC Clark megyében található és ott jelenleg az alagútrendszerekben való autonóm közlekedés tilos, ezért a Tesla Motors járműveit kénytelenek sofőrök vezetni. Jelenleg 62 autó közlekedik, amelyek a társaság adatai alapján óránként legfeljebb 4400 látogatót tudnak szállítani.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • takysoft #2
    Mert hazugságra kényszerítik őket
    Ami szerintem illegális is.
  • asgh #1
    Tehát az ügyfelekkel közvetlen kapcsolatba kerülő alkalmazottaknak kötelező kommunikációs protokollt ír elő a munkáltatójuk.
    És ez azért hírértékű mert ....