Berta Sándor

Vásárlási funkciókkal bővülnek a Facebook platformjai

A felhasználók négy új lehetőség közül választhatnak majd.

Mark Zuckerberg, a Facebook vezetője bejegyzésében jelentette be, hogy új vásárlási funkciókkal egészül ki a közeljövőben a közösségi portál, valamint az Instagram és a WhatsApp. A hírt később átvette a CNET is. A szolgáltatások rendszerében többek között lehetőség fog nyílni arra, hogy a Shops on WhatsApp funkció használatával bárki chatelhessen az érintett vállalatok képviselőivel még azelőtt, hogy megvásárolná a kiválasztott terméket.

A Shops on Marketplace lehetővé teszi majd, hogy a cégek közvetlenül a Facebookon hozzák létre az internetes üzletüket. A menedzser közölte, hogy lehetőség lesz vizuális keresésre az Instagramon (Instagram Visual Search), amely abban segíthet az internetezőknek, hogy a különböző termékeket képek alapján találják meg és azonosítsák be. Végül, de egyáltalán nem utolsósorban a Shop Ads funkció használatával személyre szabhatóvá válnak az online vásárlások, így azok, akár bizonyos internetes boltokra vagy válogatott termékgyűjteményekre is fókuszálhatnak.

A Shops on Marketplace eleinte csak az Amerikai Egyesült Államokban lesz elérhető, míg a Shops on WhatsApp több országban, de azok egyelőre nem ismertek. A ShopAds pedig egyaránt hozzáférhető lesz az USA-ban, Afrikában és a Közel-Keleten.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!