Mortimer

Formálódik a Macromedia reklámszövetség

[InternetNews] A Macromedia Inc. csütörtökön létrehozta a Macromedia Flash Advertising Alliance-t, azt a reklámszövetséget, melynek célja, hogy új szabványokat alkosson a Macromedia Flash köré, illetve, hogy olyan új szolgáltatásokat dolgozzon ki, melyek egyaránt megfelelnek a felhasználóknak és a hirdetőknek.

A szövetség elsődleges célja, hogy elkészítsék és bevezettessék a Macromedia Flash Tracking Kit használatát, mely szabványos alapot teremt a Flash alapú reklámok nyomkövetésére (a készletnek köszönhetően megállapítható, hogy hányan kattintanak egy adott reklámra).

A szövetség tagjai között olyan nagy neveket találunk, mint az America Online, a Bluestreak, a CNET, a DoubleClick, az Engage, az Excite@Home Enliven, a Goodby, a Silverstein & Partners, a MSN, a TBWAChiatDay, a 24/7 Media, és a Unicast. Ezek a cégek azért fogtak össze, hogy kidolgozzák az Interneten terjesztett látványos (mind hangban, mind képben többet nyújtó) Flash hirdetések elkészítésének és nyomkövetésének szabványos alapjait.

"A hangban, képben többet nyújtó reklámozási formák vonzzák a felhasználókat, ezért megéri ilyenekbe fektetni. A Macromedia Flash tökéletes technológiai alapot biztosít az ebbe a kategóriába tartozó hirdetéseknek. A szövetséget azért hoztuk létre, hogy biztosítsuk a reklámozókat afelől, hogy platformunkon keresztül szolgáltatásaik, termékeik hatásosan terjeszthetők az Internen." - nyilatkozta Tom Hale, a Macromedia-tól.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!