Berta Sándor
Megnyílt a Microsoft első európai boltja
A szoftvercég a három emeletes boltot Londonban alakította ki, a teljes termékskála bemutatása mellett oktatásokat is tartanak.
A Regent Streeten lévő áruházban a felhasználók kényelmesen vásárolhatják meg a Microsoft hardvereit és szoftvereit, valamint bizonyos kiegészítőket. A kínálatban megtalálhatók a Surface és az Xbox készülékek, továbbá a Windows operációs rendszerek és az Office irodai szoftvercsomagok. A különböző termékek megvásárlása mellett a bolt kiváló lehetőséget teremt arra, hogy az amerikai óriáscég közvetlen kapcsolatba kerülhessen az ügyfeleivel.
Az új londoni üzlet nagyon hasonlít az Amerikai Egyesült Államokban működő Microsoft-áruházakra. Lehetőség nyílik akár különböző események megszervezésére és tanfolyamok tartására akár a végfelhasználók, akár az üzleti ügyfelek számára. Emellett elérhetők a terméktámogatási szolgáltatások.
Az áruház három emeletet foglal magába. Kipróbálható a HoloLens, van külön részleg monitorokkal felszerelve a játékosok számára és a Microsoft által kínált konzolok tesztelésére, illetve külön részen megtalálhatók a játékosoknak ajánlott kiegészítők is. A Surface Design Lab lehetővé teszi, hogy bárki elkészíthesse a saját dizájnját vagy logóját a Surface táblagépére. A logót vagy dizájnelemet lézerrel viszik fel a készülék házára. Nem véletlenül fogalmazott úgy John Carter, a társaság boltokért felelős menedzsere, hogy az új hely több mint egy üzlet.
A vállalat júniusban bezárta a kisebb áruházait. Az intézkedés 17 úgynevezett Specialty Stores egységet érintett, amelyeket a konszern elsősorban bevásárlóközpontok bérelt helyiségeiben üzemeltetett. Az érintett boltok nem játszottak központi szerepet az értékesítésben és nem voltak fő eladási csatornák, sokkal inkább marketingkirendeltségnek számítottak. A jövőben az értékesítési és a marketingfeladatokat egyaránt átvehetik és maradéktalanul betölthetik a fő márkaüzletek. Jelenleg 72 Microsoft-értékesítőhely működik az Amerikai Egyesült Államokban, 7 Kanadában, s 1-1 Ausztráliában, Nagy-Britanniában és Puerto Ricóban.
A Regent Streeten lévő áruházban a felhasználók kényelmesen vásárolhatják meg a Microsoft hardvereit és szoftvereit, valamint bizonyos kiegészítőket. A kínálatban megtalálhatók a Surface és az Xbox készülékek, továbbá a Windows operációs rendszerek és az Office irodai szoftvercsomagok. A különböző termékek megvásárlása mellett a bolt kiváló lehetőséget teremt arra, hogy az amerikai óriáscég közvetlen kapcsolatba kerülhessen az ügyfeleivel.
Az új londoni üzlet nagyon hasonlít az Amerikai Egyesült Államokban működő Microsoft-áruházakra. Lehetőség nyílik akár különböző események megszervezésére és tanfolyamok tartására akár a végfelhasználók, akár az üzleti ügyfelek számára. Emellett elérhetők a terméktámogatási szolgáltatások.
Az áruház három emeletet foglal magába. Kipróbálható a HoloLens, van külön részleg monitorokkal felszerelve a játékosok számára és a Microsoft által kínált konzolok tesztelésére, illetve külön részen megtalálhatók a játékosoknak ajánlott kiegészítők is. A Surface Design Lab lehetővé teszi, hogy bárki elkészíthesse a saját dizájnját vagy logóját a Surface táblagépére. A logót vagy dizájnelemet lézerrel viszik fel a készülék házára. Nem véletlenül fogalmazott úgy John Carter, a társaság boltokért felelős menedzsere, hogy az új hely több mint egy üzlet.
A vállalat júniusban bezárta a kisebb áruházait. Az intézkedés 17 úgynevezett Specialty Stores egységet érintett, amelyeket a konszern elsősorban bevásárlóközpontok bérelt helyiségeiben üzemeltetett. Az érintett boltok nem játszottak központi szerepet az értékesítésben és nem voltak fő eladási csatornák, sokkal inkább marketingkirendeltségnek számítottak. A jövőben az értékesítési és a marketingfeladatokat egyaránt átvehetik és maradéktalanul betölthetik a fő márkaüzletek. Jelenleg 72 Microsoft-értékesítőhely működik az Amerikai Egyesült Államokban, 7 Kanadában, s 1-1 Ausztráliában, Nagy-Britanniában és Puerto Ricóban.