Berta Sándor
Régebbi iPad Pro készülékekkel is gondok vannak
A felhasználók számos hibajelenségről számoltak be.
2018 december végén derült ki, hogy egyes iPad Pro készülékek már eleve hibásan, eldeformálódott alumíniumházzal kerültek ki a gyárakból és érkeztek meg a felhasználókhoz. A hibajelenség mind a két tavalyi tábla PC-modellt érinthette. Az Apple akkor azt állította, hogy a táblagépek szerkezeti szilárdságával kapcsolatos aggodalmak alaptalanok és csak a gyártási eljárás mellékhatásáról van szó, nem pedig egy hiányosságról. Januárban a vállalat honlapot hozott létre azért, hogy megnyugtassa a bosszús felhasználókat.
Az elmúlt hónapokban mind az Apple, mind a MacRumors fórumaiban egyre több személy panaszkodott további billentyű- és egyéb hibákról, amelyek főleg a 2017-es és a 2018-as iPad Pro modelleket érintették. A vásárlók többek között azt írták, hogy a táblagépek nem regisztrálták az érintéseiket, akadozott az oldalak lapozása és nem tudtak bizonyos billentyűket lenyomni, illetve az adott betűk csak a sokadik alkalom után jelentek meg a képernyőn.
Egy 1749 dollárba kerülő, 1 terabájtos adattárolóval és 6 gigabájt RAM-mal ellátott iPad Pro tulajdonosa közölte, hogy a képernyőkkel kapcsolatos problémák néhány héttel ezelőtt kezdődtek és úgy tűnik, hogy a helyzet egyre rosszabb. A kijelző például folyamatosan lefagy. Egy 12,9 hüvelykes képernyővel ellátott iPad Pro tulajdonosa pedig amiatt panaszkodott, hogy bizonyos betűk, különösen az "o" lenyomását nem érzékelte az eszköz. Az "o" betűt többször kellett megnyomni ahhoz, mire megjelent a kijelzőn. Az illető még a gyári beállításokat is megpróbálta visszaállítani, de nem járt sikerrel. Az Apple Store munkatársaitól ugyan kapott egy cserekészüléket, de annál is ugyanezek a hibák jelentkeztek. Az "o" és a "k" betűket legalább ötször nyomta le, mielőtt a táblagép érzékelte volna a dolgot.
2018 december végén derült ki, hogy egyes iPad Pro készülékek már eleve hibásan, eldeformálódott alumíniumházzal kerültek ki a gyárakból és érkeztek meg a felhasználókhoz. A hibajelenség mind a két tavalyi tábla PC-modellt érinthette. Az Apple akkor azt állította, hogy a táblagépek szerkezeti szilárdságával kapcsolatos aggodalmak alaptalanok és csak a gyártási eljárás mellékhatásáról van szó, nem pedig egy hiányosságról. Januárban a vállalat honlapot hozott létre azért, hogy megnyugtassa a bosszús felhasználókat.
Az elmúlt hónapokban mind az Apple, mind a MacRumors fórumaiban egyre több személy panaszkodott további billentyű- és egyéb hibákról, amelyek főleg a 2017-es és a 2018-as iPad Pro modelleket érintették. A vásárlók többek között azt írták, hogy a táblagépek nem regisztrálták az érintéseiket, akadozott az oldalak lapozása és nem tudtak bizonyos billentyűket lenyomni, illetve az adott betűk csak a sokadik alkalom után jelentek meg a képernyőn.
Egy 1749 dollárba kerülő, 1 terabájtos adattárolóval és 6 gigabájt RAM-mal ellátott iPad Pro tulajdonosa közölte, hogy a képernyőkkel kapcsolatos problémák néhány héttel ezelőtt kezdődtek és úgy tűnik, hogy a helyzet egyre rosszabb. A kijelző például folyamatosan lefagy. Egy 12,9 hüvelykes képernyővel ellátott iPad Pro tulajdonosa pedig amiatt panaszkodott, hogy bizonyos betűk, különösen az "o" lenyomását nem érzékelte az eszköz. Az "o" betűt többször kellett megnyomni ahhoz, mire megjelent a kijelzőn. Az illető még a gyári beállításokat is megpróbálta visszaállítani, de nem járt sikerrel. Az Apple Store munkatársaitól ugyan kapott egy cserekészüléket, de annál is ugyanezek a hibák jelentkeztek. Az "o" és a "k" betűket legalább ötször nyomta le, mielőtt a táblagép érzékelte volna a dolgot.