Spencer
A Chello Magyarországon
A chello broadband nv (chello), a világ egyik vezető szélessávú internet-szolgáltatója, mely Európában, Latin-Amerikában, Ausztráliában és Új-Zélandon kínálja szolgáltatásait, a mai napon bejelentette, hogy Magyarországra is kiterjeszti tevékenységét.
A vállalat közép-európai terjeszkedésének első lépéseként a chello Magyarországon hozza létre leányvállalatát, melyet a lengyel és a cseh érdekeltség elindítása követ. Uli Neuert, a chello közép-európai regionális igazgatója elmondta:
"A chello kilenc országban elért sikereit követően a közép-európai piacon is megjelenik. Úgy gondoljuk, hogy a magyar internet piac nagy ütemben nő és biztosak vagyunk abban, hogy a chello Magyarországon is hasonlóan jó eredményeket ér el, mint a többi piacunkon. A chello-t elsőként Budapest négy kerületében és Miskolcon vezetjük be, és arra számítunk, hogy 2001 végére már 400.000 lakásban lesz elérhető szolgáltatásunk."
A chello broadband nagy-sebességű, új generációs internet-elérést kínál könnyen kezelhető, gondosan válogatott szélessávú tartalommal készülő, magyar nyelvű portálján keresztül. A magyar chello portál változatos tartalmat kínál, melynek biztosítéka a cég együttműködése számos tartalomszolgáltatóval, melyek között van az Amtel, a Port, a Magazix, a Netforum, a Globopolis, a Warner Music, a SPORT 1 és az IDG. A chello várhatóan az év végéig aláírja megállapodását a Universal Music, az Est FM, a Netrider és a Sony Music cégekkel. A chello szélessávú internet-szolgáltatását a chello magyarországi partnere, a UPC Magyarország ügyfélszolgálatán lehet előfizetni.
A chello broadband időben korlátlan, 24 órás, nagy-sebességű internet-szolgáltatást kínál, fix havi díjért, azaz a telefonhasználatért nem kell fizetni. A chello előfizetői egy e-mail címet és öt aliast, valamint 10 MB webtárhelyet kapnak saját honlapjuk elhelyezésére.
A szélessávú kapcsolat a hagyományos modemes elérésnél sokkal gyorsabb adatátvitelt biztosít, az állandó kapcsolat és a fix havi díj pedig lehetővé teszik, hogy az előfizetők hosszabb ideig szörfözzenek és gyakrabban kapcsolódjanak az internetre.
A vállalat közép-európai terjeszkedésének első lépéseként a chello Magyarországon hozza létre leányvállalatát, melyet a lengyel és a cseh érdekeltség elindítása követ. Uli Neuert, a chello közép-európai regionális igazgatója elmondta:
"A chello kilenc országban elért sikereit követően a közép-európai piacon is megjelenik. Úgy gondoljuk, hogy a magyar internet piac nagy ütemben nő és biztosak vagyunk abban, hogy a chello Magyarországon is hasonlóan jó eredményeket ér el, mint a többi piacunkon. A chello-t elsőként Budapest négy kerületében és Miskolcon vezetjük be, és arra számítunk, hogy 2001 végére már 400.000 lakásban lesz elérhető szolgáltatásunk."
A chello broadband nagy-sebességű, új generációs internet-elérést kínál könnyen kezelhető, gondosan válogatott szélessávú tartalommal készülő, magyar nyelvű portálján keresztül. A magyar chello portál változatos tartalmat kínál, melynek biztosítéka a cég együttműködése számos tartalomszolgáltatóval, melyek között van az Amtel, a Port, a Magazix, a Netforum, a Globopolis, a Warner Music, a SPORT 1 és az IDG. A chello várhatóan az év végéig aláírja megállapodását a Universal Music, az Est FM, a Netrider és a Sony Music cégekkel. A chello szélessávú internet-szolgáltatását a chello magyarországi partnere, a UPC Magyarország ügyfélszolgálatán lehet előfizetni.
A chello broadband időben korlátlan, 24 órás, nagy-sebességű internet-szolgáltatást kínál, fix havi díjért, azaz a telefonhasználatért nem kell fizetni. A chello előfizetői egy e-mail címet és öt aliast, valamint 10 MB webtárhelyet kapnak saját honlapjuk elhelyezésére.
A szélessávú kapcsolat a hagyományos modemes elérésnél sokkal gyorsabb adatátvitelt biztosít, az állandó kapcsolat és a fix havi díj pedig lehetővé teszik, hogy az előfizetők hosszabb ideig szörfözzenek és gyakrabban kapcsolódjanak az internetre.