SG.hu
Mobilon is aláírhatnak elektronikusan a Budapest Bank céges ügyfelei
Új mobiltechnológiát vezet be a Budapest Bank, első körben vállalati ügyfelei számára, amely lehetővé teszi többek között a megbízások távoli, elektronikus aláírását fizetési és nem fizetési tranzakciók esetén a cégvezetők számára.
A Microsec által fejlesztett mobilalkalmazás nagyfokú rugalmasságot biztosít majd a cégvezetők számára, akik a PassBy[ME] szolgáltatással képesek lesznek többek között arra, hogy irodától független környezetből, mobileszközről írjanak alá tranzakciókat. Az applikáció használható lesz ügyfél-azonosításra, tranzakció-jóváhagyásra, biztonságos üzenetküldésre és elektronikus dokumentumok joghatással rendelkező aláírására is. Az eszköz alkalmas a PSD2 irányelvnek megfelelő erős ügyfél-hitelesítésre (SCA) is.
„A Budapest Bank évtizedek óta a hazai kis- és középvállalkozásokra fókuszál, így mélyrehatóan ismerjük napi ügymenetüket és problémáikat. Tudjuk, hogy egy vállalkozó számára az idő pénz, ezért szolgáltatásaink fejlesztése során arra törekszünk, hogy időt és energiát takarítsunk meg számukra. A hamarosan bevezetésre kerülő PassBy[ME] alkalmazás jelentősen egyszerűbbé teszi vállalati ügyfeleink életét, hiszen immár egy mobileszköz segítségével bárhol és bármikor intézhetik majd céges ügyeiket, legyen szó pénzügyi tranzakcióról vagy a banknak küldendő dokumentum aláírásáról” – mondta el Toldi Balázs, a Budapest Bank vállalati üzletágának vezetője.
A Microsec által fejlesztett mobilalkalmazás nagyfokú rugalmasságot biztosít majd a cégvezetők számára, akik a PassBy[ME] szolgáltatással képesek lesznek többek között arra, hogy irodától független környezetből, mobileszközről írjanak alá tranzakciókat. Az applikáció használható lesz ügyfél-azonosításra, tranzakció-jóváhagyásra, biztonságos üzenetküldésre és elektronikus dokumentumok joghatással rendelkező aláírására is. Az eszköz alkalmas a PSD2 irányelvnek megfelelő erős ügyfél-hitelesítésre (SCA) is.
„A Budapest Bank évtizedek óta a hazai kis- és középvállalkozásokra fókuszál, így mélyrehatóan ismerjük napi ügymenetüket és problémáikat. Tudjuk, hogy egy vállalkozó számára az idő pénz, ezért szolgáltatásaink fejlesztése során arra törekszünk, hogy időt és energiát takarítsunk meg számukra. A hamarosan bevezetésre kerülő PassBy[ME] alkalmazás jelentősen egyszerűbbé teszi vállalati ügyfeleink életét, hiszen immár egy mobileszköz segítségével bárhol és bármikor intézhetik majd céges ügyeiket, legyen szó pénzügyi tranzakcióról vagy a banknak küldendő dokumentum aláírásáról” – mondta el Toldi Balázs, a Budapest Bank vállalati üzletágának vezetője.