Berta Sándor
Kiváltaná az e-mailt az IBM
Az amerikai vállalat felkészíti munkatársait az úgynevezett kollaborációs szoftverek használatára.
Az IBM elképzelésének lényege, hogy a jövőben az elektronikus leveleket és a levelezőprogramokat olyan megoldásokkal váltja ki, mint a Slack vagy a Cisco WebEx. Így egyszerűbbé és hatékonyabbá válhatnak az egyes szakemberek és csoportok közötti együttműködések, az ötletek és az információk megosztása, az adatelemzések és a különböző problémák megoldása. A cél az, hogy átszervezzék a munkavégzést, a dolgozók közelebb kerüljenek a társaság ügyfeleihez és 2019 elejéig a jelenleginél sokkal agilisabbak legyenek.
A Slack és a Cisco WebEx erősíthetik az alkalmazottak kommunikációját. Az elsődleges információcserét biztosító megoldás a Slack lenne, azt egészítené ki a Cisco terméke. A munkavégzés átszervezésének második szakasza június 30-ig, a harmadik szeptember 30-ig zárul le, addig a munkatársakat megtanítják az új szoftverek használatára.
Várhatóan idén decemberig lezárul a teljes projekt, akkorra már olyannak kell lennie a vállalatnak, hogy megfeleljen az ügyfelek igényeinek. Konkrétumok ezzel kapcsolatban ugyan nem szivárogtak ki, de az IBM például úgy módosíthatja a Watsonra épülő szolgáltatások fejlesztését, hogy az ügyfeleknek az eddiginél nagyobb befolyásuk legyen a végső termékekre. Mindezt béta tesztekkel, előzetesek kiadásával és más módon érnék el.
A Slack belső üzenetküldő megoldásokat kínál vállalatoknak, s azok mellett családok és különböző csoportok is használják a termékeit. Stewart Butterfield alapító-vezérigazgató tavaly októberben elmondta, hogy erősebben meg akarják vetni a lábukat Európában és ehhez az ügyfeleiknek azt a lehetőséget is fel akarják kínálni, hogy az Amerikai Egyesült Államokon kívül is tárolhassák az adataikat. A menedzser akkor ígéretet tett arra, hogy idén május 25-re elkészítik az új európai adatvédelmi alaprendelettel kompatibilis ajánlatukat.
Az IBM elképzelésének lényege, hogy a jövőben az elektronikus leveleket és a levelezőprogramokat olyan megoldásokkal váltja ki, mint a Slack vagy a Cisco WebEx. Így egyszerűbbé és hatékonyabbá válhatnak az egyes szakemberek és csoportok közötti együttműködések, az ötletek és az információk megosztása, az adatelemzések és a különböző problémák megoldása. A cél az, hogy átszervezzék a munkavégzést, a dolgozók közelebb kerüljenek a társaság ügyfeleihez és 2019 elejéig a jelenleginél sokkal agilisabbak legyenek.
A Slack és a Cisco WebEx erősíthetik az alkalmazottak kommunikációját. Az elsődleges információcserét biztosító megoldás a Slack lenne, azt egészítené ki a Cisco terméke. A munkavégzés átszervezésének második szakasza június 30-ig, a harmadik szeptember 30-ig zárul le, addig a munkatársakat megtanítják az új szoftverek használatára.
Várhatóan idén decemberig lezárul a teljes projekt, akkorra már olyannak kell lennie a vállalatnak, hogy megfeleljen az ügyfelek igényeinek. Konkrétumok ezzel kapcsolatban ugyan nem szivárogtak ki, de az IBM például úgy módosíthatja a Watsonra épülő szolgáltatások fejlesztését, hogy az ügyfeleknek az eddiginél nagyobb befolyásuk legyen a végső termékekre. Mindezt béta tesztekkel, előzetesek kiadásával és más módon érnék el.
A Slack belső üzenetküldő megoldásokat kínál vállalatoknak, s azok mellett családok és különböző csoportok is használják a termékeit. Stewart Butterfield alapító-vezérigazgató tavaly októberben elmondta, hogy erősebben meg akarják vetni a lábukat Európában és ehhez az ügyfeleiknek azt a lehetőséget is fel akarják kínálni, hogy az Amerikai Egyesült Államokon kívül is tárolhassák az adataikat. A menedzser akkor ígéretet tett arra, hogy idén május 25-re elkészítik az új európai adatvédelmi alaprendelettel kompatibilis ajánlatukat.