Berta Sándor
Ismét rekordokat döntött a szinglik napján az Alibaba
A kínai óriáscég minden korábbinál nagyobb bevételt könyvelhetett el.
November 11. Kínában az egyedülállók napja és ebből a helyi vállalatok is igyekeznek profitálni. A legjobb példa erre az Alibaba, amely még a tavalyi bevételi rekordokat is megdöntötte. A társaság szombat estig 168 269 635 159 jüanos (25,3 milliárd dolláros) bevételre tett szert, ez az összeg 39 százalékkal haladta meg a tavalyit.
Az Alibaba egyébként igyekezett felkészülni a vásárlói rohamokra. Több mint 600 000 helyi bolt számítógépes rendszerét frissítette. Erre azért volt szükség, hogy a cég időben kiszállíthassa megrendelt a csomagokat ezekbe az üzletekbe.
A vállalat már az első 2 percben és 1 másodpercben 1 milliárd dollár bevételt könyvelhetett el, az összeg az első két órában 11,9 milliárd dollárra nőtt. Az Alibaba Cloud másodpercenként 325 000 megrendelést, míg az Alipay 256 000 tranzakciót regisztrált az első órában. Összesen 1,48 milliárd tranzakcióra került sor, ez 41 százalékos növekedés a tavalyi esztendőhöz képest. A Cainiao Network 812 millió megrendelést teljesített.
Az első csomag kiszállítása 11-én éjfél után 12 perccel és 18 másodperccel történt meg. Az első órában több mint 60 márka generált több mint 15,1 millió dolláros bevételt, köztük volt az Apple, az Estée Lauder, a Gap, a L'Oreal, a Nike, a Samsung, a Uniqlo és a Zara. A kampányban több mint 140 000 márka vett részt.< Az óriáscég rendezvényén megjelent Nicole Kidman, Maria Sharapova, Jessie J és Pharrell Williams. Az eseményt élőben közvetítette a Youku, a the Tmall, a Taobao, a YouTube, míg Kínában a Zhejiang TV, a Beijing TV és a Shenzhen TV.
November 11. Kínában az egyedülállók napja és ebből a helyi vállalatok is igyekeznek profitálni. A legjobb példa erre az Alibaba, amely még a tavalyi bevételi rekordokat is megdöntötte. A társaság szombat estig 168 269 635 159 jüanos (25,3 milliárd dolláros) bevételre tett szert, ez az összeg 39 százalékkal haladta meg a tavalyit.
Az Alibaba egyébként igyekezett felkészülni a vásárlói rohamokra. Több mint 600 000 helyi bolt számítógépes rendszerét frissítette. Erre azért volt szükség, hogy a cég időben kiszállíthassa megrendelt a csomagokat ezekbe az üzletekbe.
A vállalat már az első 2 percben és 1 másodpercben 1 milliárd dollár bevételt könyvelhetett el, az összeg az első két órában 11,9 milliárd dollárra nőtt. Az Alibaba Cloud másodpercenként 325 000 megrendelést, míg az Alipay 256 000 tranzakciót regisztrált az első órában. Összesen 1,48 milliárd tranzakcióra került sor, ez 41 százalékos növekedés a tavalyi esztendőhöz képest. A Cainiao Network 812 millió megrendelést teljesített.
Az első csomag kiszállítása 11-én éjfél után 12 perccel és 18 másodperccel történt meg. Az első órában több mint 60 márka generált több mint 15,1 millió dolláros bevételt, köztük volt az Apple, az Estée Lauder, a Gap, a L'Oreal, a Nike, a Samsung, a Uniqlo és a Zara. A kampányban több mint 140 000 márka vett részt.< Az óriáscég rendezvényén megjelent Nicole Kidman, Maria Sharapova, Jessie J és Pharrell Williams. Az eseményt élőben közvetítette a Youku, a the Tmall, a Taobao, a YouTube, míg Kínában a Zhejiang TV, a Beijing TV és a Shenzhen TV.