MTI
Szárnyal a Fashion Days divatportál
A Fashion Days divatportál 1,8 milliárd forintos bevételt ért el idén január-augusztus között, 44 százalékkal többet az egy évvel korábbinál - közölte a társaság.
A divatportál régiós eredményei is felülmúlták a várakozásokat: a cégcsoport bevétele 60 százalékkal, 41,5 millió euróra nőtt ebben az időszakban. Ha a tendencia folytatódik, akkor a Fashion Days 50 százalékkal jobb teljesítménnyel zárja majd az évet, mint 2016-ban - írták. A webshop három országban - Magyarország, Románia, Bulgária - van jelen, teljes forgalmának 60 százalékát a román piac hozza, a fennmaradó 40-et a bolgár és a magyar együttesen. A cég mintegy 500 alkalmazottat foglalkoztat. A Fashion Days 2015 óta az eMAG csoport tagja.
A portálnak a három országból több mint 700 ezer vásárlója volt az elmúlt években, és az elmúlt nyolc hónapban 2,18 millió terméket értékesítettek - mondta Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója a közleményben. A Fashion Days féléves elemzése alapján, az online vásárlás rugalmasságát kihasználva, egyre többen választják az éjszakai, az éjfél és reggel 6 óra közötti vásárlást. Magyarországon az éjszakai vásárlások 71 százalékát mobiltelefonról kezdeményezték, 10 százalék pedig tabletről vásárolt szívesen. Ez az arány a három Fashion Days ország közül Magyarországon a legmagasabb.
A divatportál régiós eredményei is felülmúlták a várakozásokat: a cégcsoport bevétele 60 százalékkal, 41,5 millió euróra nőtt ebben az időszakban. Ha a tendencia folytatódik, akkor a Fashion Days 50 százalékkal jobb teljesítménnyel zárja majd az évet, mint 2016-ban - írták. A webshop három országban - Magyarország, Románia, Bulgária - van jelen, teljes forgalmának 60 százalékát a román piac hozza, a fennmaradó 40-et a bolgár és a magyar együttesen. A cég mintegy 500 alkalmazottat foglalkoztat. A Fashion Days 2015 óta az eMAG csoport tagja.
A portálnak a három országból több mint 700 ezer vásárlója volt az elmúlt években, és az elmúlt nyolc hónapban 2,18 millió terméket értékesítettek - mondta Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója a közleményben. A Fashion Days féléves elemzése alapján, az online vásárlás rugalmasságát kihasználva, egyre többen választják az éjszakai, az éjfél és reggel 6 óra közötti vásárlást. Magyarországon az éjszakai vásárlások 71 százalékát mobiltelefonról kezdeményezték, 10 százalék pedig tabletről vásárolt szívesen. Ez az arány a három Fashion Days ország közül Magyarországon a legmagasabb.