SG.hu
Ötödével nőttek a Huawei okostelefon eladásai
A Huawei Technologies közzétette első féléves üzleti eredményeit. Idén az első hat hónapban a vállalat bevétele 15 százalékkal, 283.1 milliárd kínai jüanra (41,83 milliárd dollárra) nőtt. A Huawei tovább növelte működésének hatékonyágát – a vállalat 11 százalékos működési eredményt ért el, és mindhárom üzletága stabilan növekedett 2017 első félévében.
A Huawei fogyasztói üzletágának bevétele 2017 első hat hónapjában 105, 4 milliárd kínai jüanra nőtt (15.49 milliárd USD), ami 6,2 százalékos növekedést jelent, az okostelefon-kiszállítások pedig meghaladták a 73,01 darabot, amely 20,6 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának elnöke elmondta: ”Üzletágunk továbbra is ipari átlagot meghaladó növekedést produkál és egyre jelentősebb szerepet tölt be a felső kategóriában is szerte a világon. Ez a növekedés bizonyítja a Huawei márka erősségét és alátámasztja a lendületet, amelyet napjaink kifinomult fogyasztói igényeire reagáló prémium-kategóriás, piacformáló készülékeinkkel értünk el.”
A közép-, kelet- és észak-európai régióban 2017 első félévében a Huawei fogyasztói üzletágának piaci részesedése elérte a 18,7 százalékot, ami 48 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A vállalat piaci részaránya a közép- és kelet-európai régióban 50 százalékkal (H1 2017 – 20.2% és H1 2016 – 13.5%), az észak-európai régióban 46 százalékkal növekedett, amellyel a Huawei Európa ezen területein továbbra is tartja erős piaci pozícióját. A Huawei a 49. helyezést érte el 2017-ben a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján, 88. lett a Forbes 2017-es legértékesebb vállalatokat összegző listáján, 40. helyre került a Brand Finance 2017 Global 500-as, ugyancsak a legértékesebb vállalatokat rangsoroló listáján és idén az előkelő 83. helyet szerezte meg a Fortune Top 500 rangsorában.
A Huawei fogyasztói üzletágának bevétele 2017 első hat hónapjában 105, 4 milliárd kínai jüanra nőtt (15.49 milliárd USD), ami 6,2 százalékos növekedést jelent, az okostelefon-kiszállítások pedig meghaladták a 73,01 darabot, amely 20,6 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának elnöke elmondta: ”Üzletágunk továbbra is ipari átlagot meghaladó növekedést produkál és egyre jelentősebb szerepet tölt be a felső kategóriában is szerte a világon. Ez a növekedés bizonyítja a Huawei márka erősségét és alátámasztja a lendületet, amelyet napjaink kifinomult fogyasztói igényeire reagáló prémium-kategóriás, piacformáló készülékeinkkel értünk el.”
A közép-, kelet- és észak-európai régióban 2017 első félévében a Huawei fogyasztói üzletágának piaci részesedése elérte a 18,7 százalékot, ami 48 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A vállalat piaci részaránya a közép- és kelet-európai régióban 50 százalékkal (H1 2017 – 20.2% és H1 2016 – 13.5%), az észak-európai régióban 46 százalékkal növekedett, amellyel a Huawei Európa ezen területein továbbra is tartja erős piaci pozícióját. A Huawei a 49. helyezést érte el 2017-ben a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján, 88. lett a Forbes 2017-es legértékesebb vállalatokat összegző listáján, 40. helyre került a Brand Finance 2017 Global 500-as, ugyancsak a legértékesebb vállalatokat rangsoroló listáján és idén az előkelő 83. helyet szerezte meg a Fortune Top 500 rangsorában.