SG.hu
A technológiai újítások alakítják a cégek jövőjét
A kognitív technológia, a különböző folyamatok robotokkal való automatizálása, valamint a „dologok internete” lehet a három legbefolyásosabb technológiai tényező a következő három évben – derül ki a KPMG friss, a világ vezető iparági elemzőinek körében készített felméréséből.
Hogyan hat a világra a digitális transzformáció, a vásárlók példátlan elkötelezettsége, és az intelligens automatizáció rendkívül gyors fejlődése? Ezek a kérdések voltak a KPMG május 8-án Bostonban megrendezett, idei gobális elemzői napjának fő témái. A “Shaping the 21st Century Enterprise – for Our Clients and Ourselves” címet viselő rendezvényen a KPMG vezetői több mint 60, a világ elsőszámú iparági elemzőjével osztották meg tapasztalataikat, és mutattak be új megoldásokat.
Az üzleti vezetők számára stratégiai prioritást jelent a fogyasztókra fordított figyelem. A szofisztikált adatok és elemzések, az innovatív megközelítések és a következő generációs technológiák jobban segítik a vállalkozásokat a fogyasztói preferenciák megérésében, mint eddig valaha. Ennek kapcsán Tim Jones, a KPMG globális Management Consulting vezetője a KPMG legutóbbi globális vezérigazgatói felmérésének eredményeire utalt vissza, melyekből az látszott, hogy a vezérigazgatók közel 90 százaléka nem csak a változó fogyasztói lojalitás miatt aggódik, hanem amiatt is, hogy jelenlegi termékük vagy szolgáltatásuk három év múlva is releváns lesz-e vevőik számára.
Winkler Zsolt, a KPMG igazgatója szerint fontos, hogy a Magyarországon működő vállalatok is aktív szereplői legyenek a digitalizáció okozta változásnak, és ebben elsősorban a lehetőséget, és ne a veszélyt vagy a munkaerő gépekkel történő helyettesítését lássák csak. „A robotizációval, a folyamatok automatizációjával felszabaduló munkaerő biztosíthat alapot arra, hogy a vállalatok szervezeti működési modelljüket akként alakítsák, hogy azok új piacokra, új termékek innovációjához vagy ügyfél-elégedettségük növeléséhez vezessenek olyan, eddig ismeretlen adatfeldolgozási képességek alkalmazásával, melyek a kognitív technológiák megjelenésével érkeznek el mindennapjainkba.”
Hogyan hat a világra a digitális transzformáció, a vásárlók példátlan elkötelezettsége, és az intelligens automatizáció rendkívül gyors fejlődése? Ezek a kérdések voltak a KPMG május 8-án Bostonban megrendezett, idei gobális elemzői napjának fő témái. A “Shaping the 21st Century Enterprise – for Our Clients and Ourselves” címet viselő rendezvényen a KPMG vezetői több mint 60, a világ elsőszámú iparági elemzőjével osztották meg tapasztalataikat, és mutattak be új megoldásokat.
Az üzleti vezetők számára stratégiai prioritást jelent a fogyasztókra fordított figyelem. A szofisztikált adatok és elemzések, az innovatív megközelítések és a következő generációs technológiák jobban segítik a vállalkozásokat a fogyasztói preferenciák megérésében, mint eddig valaha. Ennek kapcsán Tim Jones, a KPMG globális Management Consulting vezetője a KPMG legutóbbi globális vezérigazgatói felmérésének eredményeire utalt vissza, melyekből az látszott, hogy a vezérigazgatók közel 90 százaléka nem csak a változó fogyasztói lojalitás miatt aggódik, hanem amiatt is, hogy jelenlegi termékük vagy szolgáltatásuk három év múlva is releváns lesz-e vevőik számára.
Winkler Zsolt, a KPMG igazgatója szerint fontos, hogy a Magyarországon működő vállalatok is aktív szereplői legyenek a digitalizáció okozta változásnak, és ebben elsősorban a lehetőséget, és ne a veszélyt vagy a munkaerő gépekkel történő helyettesítését lássák csak. „A robotizációval, a folyamatok automatizációjával felszabaduló munkaerő biztosíthat alapot arra, hogy a vállalatok szervezeti működési modelljüket akként alakítsák, hogy azok új piacokra, új termékek innovációjához vagy ügyfél-elégedettségük növeléséhez vezessenek olyan, eddig ismeretlen adatfeldolgozási képességek alkalmazásával, melyek a kognitív technológiák megjelenésével érkeznek el mindennapjainkba.”