MTI
Egységes vállalatirányítási informatikai rendszert vezetett be a MÁV
Mintegy 3 milliárd forintos informatikai fejlesztés megvalósításával egységes, a műszaki és a gazdasági folyamatokat is magában foglaló vállalatirányítási rendszert vezetett be a MÁV-csoport - jelentette be Bádonfainé Szikszay Erzsébet, a MÁV Zrt. gazdasági vezérigazgató-helyettese az európai uniós forrásokból megvalósult projekt záró rendezvényén Budapesten.
A közlekedésfejlesztési projektet a MÁV és a MÁV-START alkotta konzorcium a Közlekedési operatív program 1,9 milliárd forint és az Integrált közlekedésfejlesztési operatív program 1,4 milliárd forint forrásából valósította meg. A fejlesztés húsz hónap alatt valósult meg. A MÁV Zrt. vezérigazgató-helyettese kiemelte: a projekt megvalósításával a 8000 kilométer, nyílt hozzáférésű vasúti pályahálózat-karbantartása jobban tervezhetővé, a mintegy ezer milliárd forint értékű vagyon kezelése, működtetése hatékonyabbá válik.
A 17 ezer épületből és 21 ezer földterületből álló ingatlanvagyon és a gördülőállomány üzemeltetése is hatékonyabb lesz, javul a szolgáltatások színvonala - tette hozzá. Czibók Zoltán, a DXC Technology magyarországi ügyvezető igazgatója hangsúlyozta, hogy a MÁV közlekedésfejlesztési projektje Közép-Európában az egyik legnagyobb alkalmazáskonszolidációs-fejlesztés. Ablonczy Balázs, az alapszoftvert szállító SAP Hungary Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az utóbbi 3-5 évben a nemzetközi közlekedési ágazatban egyre több területen előterébe kerül a digitalizáció, és a MÁV is egyre inkább innovatív vállalattá válik.
A közlekedésfejlesztési projektet a MÁV és a MÁV-START alkotta konzorcium a Közlekedési operatív program 1,9 milliárd forint és az Integrált közlekedésfejlesztési operatív program 1,4 milliárd forint forrásából valósította meg. A fejlesztés húsz hónap alatt valósult meg. A MÁV Zrt. vezérigazgató-helyettese kiemelte: a projekt megvalósításával a 8000 kilométer, nyílt hozzáférésű vasúti pályahálózat-karbantartása jobban tervezhetővé, a mintegy ezer milliárd forint értékű vagyon kezelése, működtetése hatékonyabbá válik.
A 17 ezer épületből és 21 ezer földterületből álló ingatlanvagyon és a gördülőállomány üzemeltetése is hatékonyabb lesz, javul a szolgáltatások színvonala - tette hozzá. Czibók Zoltán, a DXC Technology magyarországi ügyvezető igazgatója hangsúlyozta, hogy a MÁV közlekedésfejlesztési projektje Közép-Európában az egyik legnagyobb alkalmazáskonszolidációs-fejlesztés. Ablonczy Balázs, az alapszoftvert szállító SAP Hungary Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az utóbbi 3-5 évben a nemzetközi közlekedési ágazatban egyre több területen előterébe kerül a digitalizáció, és a MÁV is egyre inkább innovatív vállalattá válik.