Berta Sándor
Bútorokat is árulna az Amazon
Hatalmas bútor-áruházakat, és benne virtuális valósággal árusított lakásbelsőket tervez a webes cég.
Az Amazon a közeljövőben már nem csupán az internetes kereskedelmi piacon akar meghatározó lenni, hanem a kiskereskedelemben is. A társaság legújabb elképzelése az, hogy bútor-áruházakat, valamint elektromos készülékeket árusító boltokat hozna létre. A projektekben kiemelt szerep juthat a kiterjesztett és a virtuális valóság technológiának - minderről a The New York Times tudósított.
A bútorházakban a vásárlókat a kiterjesztett és a virtuális valóságra épülő megoldások egyaránt segítenék, így pedig mindenki láthatná, hogy az adott kiválasztott bútorok pontosan miként helyezkednek majd el az otthonaikban és az összhatás hogyan fog kinézni. A cég újfajta vásárlási élményként tekint a virtuális valóságra. Hasonló funkciót kínál már például az IKEA is, a svéd áruházlánc konyhabútor-kínálata tavaly április óta virtuálisan bejárható.
Az Amazon azért kénytelen változtatni, mert jelenleg a fogyasztók az olyan termékek, mint a bútorok és az elektromos készülékek online megvásárlásakor még gyakran haboznak. Ezért merült fel az is, hogy a bútorházak mellett olyan üzleteket is kialakít, amelyekben csak elektromos készülékeket lehet majd megvásárolni. Ezek a boltok olyanok lesznek, mint az Apple Stores üzletek.
Az Amazon a közeljövőben már nem csupán az internetes kereskedelmi piacon akar meghatározó lenni, hanem a kiskereskedelemben is. A társaság legújabb elképzelése az, hogy bútor-áruházakat, valamint elektromos készülékeket árusító boltokat hozna létre. A projektekben kiemelt szerep juthat a kiterjesztett és a virtuális valóság technológiának - minderről a The New York Times tudósított.
A bútorházakban a vásárlókat a kiterjesztett és a virtuális valóságra épülő megoldások egyaránt segítenék, így pedig mindenki láthatná, hogy az adott kiválasztott bútorok pontosan miként helyezkednek majd el az otthonaikban és az összhatás hogyan fog kinézni. A cég újfajta vásárlási élményként tekint a virtuális valóságra. Hasonló funkciót kínál már például az IKEA is, a svéd áruházlánc konyhabútor-kínálata tavaly április óta virtuálisan bejárható.
Az Amazon azért kénytelen változtatni, mert jelenleg a fogyasztók az olyan termékek, mint a bútorok és az elektromos készülékek online megvásárlásakor még gyakran haboznak. Ezért merült fel az is, hogy a bútorházak mellett olyan üzleteket is kialakít, amelyekben csak elektromos készülékeket lehet majd megvásárolni. Ezek a boltok olyanok lesznek, mint az Apple Stores üzletek.