Berta Sándor
Együtt fejleszti a mesterséges intelligenciát az IBM és a Salesforce
A két cég egyesítené a Watson és az Einstein rendszerek képességeit.
Ginni Rometty, az IBM elnök-vezérigazgatója és Marc Benioff, a Salesforce elnök-vezérigazgatója bejelentette, hogy a két vállalat a jövőben intenzívebben akar együttműködni a mesterséges intelligencia területén. A kooperáció globális stratégiai partnerség keretében valósul meg és a társaságok közösen fognak kidolgozni a mesterséges intelligencián alapuló ajánlatokat. Ezek lehetővé teszik majd a vállalatoknak a gyorsabb és jobb döntéshozatalt. Az első közösen kidolgozott ajánlatok várhatóan március végén jelenhetnek meg. Az ügyfeleknek az IBM szervizrészlege és a Bluewolf segíthet az új megoldások integrálásában.
A partnerség keretében biztosítanák, hogy az IBM Watson és a Salesforce Einstein zökkenőmentesen együttműködjön egymással. A két rendszert elsősorban a termékterjesztés, a szolgáltatások és a marketing területén használhatják majd a megrendelők. A Watsont közvetlenül összekötik a Salesforce Intelligent Customer Success Platformmal és így az adatok nem csupán feldolgozhatók lesznek, hanem akár más információkkal is ötvözhetők. A Watson és az Einstein főleg az időjárási, az egészségügyi, a kiskereskedelmi és a pénzügyi adatok feldolgozásában segíthet. A két rendszer közös ajánlásokat is megfogalmazhat a céges döntésekkel kapcsolatban.
Ginni Rometty hangsúlyozta, hogy néhány éven belül a felhasználók és a vezetők minden fontos személyes és üzleti döntést a mesterséges intelligencia és a kognitív technológiák segítségével fognak meghozni. Már az idén egymilliárd ember kerül majd valamilyen formában kapcsolatba a Watsonnal, legyen szó a rákkutatásról, a kiskereskedelemről, az adózásról vagy az autóiparról. Marc Benioff hozzátette, hogy az Einstein és a Watson kombinálása okosabb üzletek kötését fogja lehetővé tenni.
Ginni Rometty, az IBM elnök-vezérigazgatója és Marc Benioff, a Salesforce elnök-vezérigazgatója bejelentette, hogy a két vállalat a jövőben intenzívebben akar együttműködni a mesterséges intelligencia területén. A kooperáció globális stratégiai partnerség keretében valósul meg és a társaságok közösen fognak kidolgozni a mesterséges intelligencián alapuló ajánlatokat. Ezek lehetővé teszik majd a vállalatoknak a gyorsabb és jobb döntéshozatalt. Az első közösen kidolgozott ajánlatok várhatóan március végén jelenhetnek meg. Az ügyfeleknek az IBM szervizrészlege és a Bluewolf segíthet az új megoldások integrálásában.
A partnerség keretében biztosítanák, hogy az IBM Watson és a Salesforce Einstein zökkenőmentesen együttműködjön egymással. A két rendszert elsősorban a termékterjesztés, a szolgáltatások és a marketing területén használhatják majd a megrendelők. A Watsont közvetlenül összekötik a Salesforce Intelligent Customer Success Platformmal és így az adatok nem csupán feldolgozhatók lesznek, hanem akár más információkkal is ötvözhetők. A Watson és az Einstein főleg az időjárási, az egészségügyi, a kiskereskedelmi és a pénzügyi adatok feldolgozásában segíthet. A két rendszer közös ajánlásokat is megfogalmazhat a céges döntésekkel kapcsolatban.
Ginni Rometty hangsúlyozta, hogy néhány éven belül a felhasználók és a vezetők minden fontos személyes és üzleti döntést a mesterséges intelligencia és a kognitív technológiák segítségével fognak meghozni. Már az idén egymilliárd ember kerül majd valamilyen formában kapcsolatba a Watsonnal, legyen szó a rákkutatásról, a kiskereskedelemről, az adózásról vagy az autóiparról. Marc Benioff hozzátette, hogy az Einstein és a Watson kombinálása okosabb üzletek kötését fogja lehetővé tenni.