MTI
Már több amerikai háztartásban van Netflix, mint DVD-felvevő
A Netflix digitális műsorszóró újabb mérföldkőhöz érkezett: egy felmérés szerint már több amerikai háztartásnak van Netflix-előfizetése, mint digitális videorögzítője (DVR) - ismertette a Variety.com.
A megkérdezett amerikai felnőttek 54 százaléka állította, hogy háztartásában van Netflix, míg digitális felvevővel 53 százalékuk rendelkezik - derül ki a Leichtman Research Group (LRG) éves felméréséből, amely a filmrendelésekkel kapcsolatos adatokat rögzíti. A piackutató csoport szerint először fordult elő mióta jelentést készítenek, hogy a Netflix túlszárnyalta a rögzítőket. 2011-ben az amerikai háztartások 44 százalékának volt DVR-je, és csupán 28 százalékának Netflixe.
A DVR 1999-ben jelent meg a piacon, míg a Netflix 2007-ben indította el streaming szolgáltatását Amerikában. Tavaly a Netfilxnek már 49,4 millió előfizetője volt az Egyesült Államokban, ami az előző évhez képest 10,5 százalékos növekedést mutat. A 2017 januárjában 1211 amerikai felnőtt bevonásával végzett felmérés szerint a Netflixszel rendelkezők 23 százaléka naponta használja a szolgáltatást. A megkérdezettek 64 százaléka mondta, hogy előfizet a Netflix, az Amazon Prime Video és/vagy a Hulu filmrendelő szolgáltatására.
A megkérdezett amerikai felnőttek 54 százaléka állította, hogy háztartásában van Netflix, míg digitális felvevővel 53 százalékuk rendelkezik - derül ki a Leichtman Research Group (LRG) éves felméréséből, amely a filmrendelésekkel kapcsolatos adatokat rögzíti. A piackutató csoport szerint először fordult elő mióta jelentést készítenek, hogy a Netflix túlszárnyalta a rögzítőket. 2011-ben az amerikai háztartások 44 százalékának volt DVR-je, és csupán 28 százalékának Netflixe.
A DVR 1999-ben jelent meg a piacon, míg a Netflix 2007-ben indította el streaming szolgáltatását Amerikában. Tavaly a Netfilxnek már 49,4 millió előfizetője volt az Egyesült Államokban, ami az előző évhez képest 10,5 százalékos növekedést mutat. A 2017 januárjában 1211 amerikai felnőtt bevonásával végzett felmérés szerint a Netflixszel rendelkezők 23 százaléka naponta használja a szolgáltatást. A megkérdezettek 64 százaléka mondta, hogy előfizet a Netflix, az Amazon Prime Video és/vagy a Hulu filmrendelő szolgáltatására.