Berta Sándor

A hagyományos tévéadókkal versenyezne a YouTube TV

Az internetezők után a televíziónézőket is meghódítaná a videomegosztó platform.

Susan Wojcicki, a YouTube vezetője bejelentette, hogy elindítják a YouTube TV nevű szolgáltatást, amely egyelőre csak az Amerikai Egyesült Államokban lesz elérhető a következő hónapoktól és 35 dolláros havidíj mellett.

Az új szolgáltatásnak köszönhetően a felhasználók az internetezésre alkalmas készülékeik segítségével hozzáférhetnek majd az olyan televízióadók, mint az ABC, a CBS, a Fox, az NBC és az ESPN, valamint számos sport- és kábelcsatorna, illetve regionális sporthálózat műsorához. Wojcicki hangsúlyozta, hogy a nézők azt nézhetik majd, amit, amikor és ahogyan akarnak - minden kötelezettség nélkül.

A Youtube TV előnye többek között az, hogy az okostelefonok kis méretű képernyőjén éppúgy használható, mint a nagy televíziók kijelzőjén, feltéve, ha az adott eszközök rendelkeznek stream-funkcióval vagy egy Chromecast termékkel. A műsorok megtekintése mellett lehetőség lesz azok - korlátozások nélküli - felvételére és eltárolására is a felhőkörnyezetben lévő szervereken, így minden program később is megtekinthetővé válik.

Az új szolgáltatás mind az Android, mind az iOS alatt elérhető lesz és a tagok megnézhetik majd a YouTube Red Original sorozatokat és mozifilmeket, akár a YouTube TV alkalmazással is. Minden személy hat hozzáférést kap és egyszerre legfeljebb 3 streamet tekinthet majd meg.

Épp a napokban vált ismertté, hogy egymilliárd órányi YouTube-videót néznek meg az emberek naponta. Ruth Porat, az Alphabet pénzügyi vezetője januárban azt nyilatkozta, hogy növekedést várnak a platformtól, amelynek - a mobil kereséshez hasonlóan - komoly szerepe volt a közelmúlt eredményeiben.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • jkedzs #2
    TV már "csak" a lecsúszott digitális analfabéta rétegeknek készül (pl a magyarok fele).

    még a reklám nélküli fizetős TV csatornákat is beelőzi a fizetős streaming saját gyártású sorozatok minőségében. a "videótékákról" nem is beszélve... :D

    jutubon a reklámokat meg uBlock originnal le kell tiltani a picsába.
  • barret #1
    "Épp a napokban vált ismertté, hogy egymilliárd órányi YouTube-videót néznek meg az emberek naponta." És itt a lényeg: Azt nézek amit akarok,nem pedig azt,amit adnak...
    És filmmel szakítják meg a reklámműsort.Ráadásul még fizetek is érte? :D