MTI
Új webshopot fejleszt a Praktiker
A Praktiker árbevételének egyre növekvő hányada származik az e-kereskedelemből, ezért az internetes forgalom erősítésére új webshop felületet fejleszt - közölte a magyarországi barkácsáruházlánc.
A tájékoztatás szerint jelenleg a Praktiker e-kereskedelemből származó bevétele egy önálló kisebb alapterületű áruház forgalmának felel meg. Hallgat László, a Praktiker Kft. webshop vezetője a cég közleményében kiemelte, hogy online vásárlóik 2014-ről 2015-re mintegy 15 százalékkal költöttek többet egy-egy vásárlás alkalmával a webshopban, míg ez a szám az idén 30 százalékkal emelkedhet.
Magyarországon a Praktiker barkácsáruház-lánc több mint 1200 embernek ad munkát, első áruházát 1998-ban nyitotta meg, jelenleg 19 üzletegységet működtet, webshopjában mintegy 40 ezer féle árucikk érhető el. A Praktiker Kft. tavalyi 32,5 milliárd forintos árbevétele több mint 7 milliárd forinttal haladta meg a 2014-es forgalmat, és hat év után a cég ismét nyereséges lett.
A tájékoztatás szerint jelenleg a Praktiker e-kereskedelemből származó bevétele egy önálló kisebb alapterületű áruház forgalmának felel meg. Hallgat László, a Praktiker Kft. webshop vezetője a cég közleményében kiemelte, hogy online vásárlóik 2014-ről 2015-re mintegy 15 százalékkal költöttek többet egy-egy vásárlás alkalmával a webshopban, míg ez a szám az idén 30 százalékkal emelkedhet.
Magyarországon a Praktiker barkácsáruház-lánc több mint 1200 embernek ad munkát, első áruházát 1998-ban nyitotta meg, jelenleg 19 üzletegységet működtet, webshopjában mintegy 40 ezer féle árucikk érhető el. A Praktiker Kft. tavalyi 32,5 milliárd forintos árbevétele több mint 7 milliárd forinttal haladta meg a 2014-es forgalmat, és hat év után a cég ismét nyereséges lett.